سید ساجد یعقوبی
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی اردبیل روز دانشجو را ارج نهادن به حق‌خواهی و استکبارستیزی دانست و گفت: دانشجویان نقش و رسالت مهمی در تمدن‌سازی اسلامی برعهده دارند.
کد خبر: ۹۱۹۷۹۹۵
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱

روز دانشجو؛ روز حق‌خواهی و استکبارستیزی است/ نقش دانشجو در تحقق گام دوم انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پرویز پرزور در جمع دانشجویان شهرستان پارس آباد در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان ضمن تبریک گرامیداشت روز دانشجو اظهار کرد: انقلاب اسلامی حاصل خون شهدا با الگوگیری از ائمه اطهار(ع) و شهدای کربلاست.

وی گرامیداشت روز دانشجو را ارج نهادن به حق‌خواهی و استکبارستیزی دانست و گفت: انقلاب اسلامی گفتمانی جهانی ایجاد کرده و امروز این گفتمان در بین آزادگان جهان به الگو تبدیل شده است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل با تاکید بر اینکه امروزه بایستی دانشگاه‌های ما جامعه محور باشند تا بتوانند مشکلات جامعه را رفع کنند بیان داشت: دانشجویان بسیجی ماموریت ویژه‌ای در حل مشکلات جامعه در تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی دارند.

پرزور انقلاب اسلامی را زمینه‌ساز ظهور تمدن اسلامی در جهان دانست و گفت: دانشجویان نقش و رسالت مهمی در تمدن‌سازی اسلامی برعهده دارند، به‌طوری‌که مقام معظم رهبری نیز در بیانیه گام دوم انقلاب ۴۱ بار واژه جوان را استفاده کرده و این موضوع بی‌دلیل نیست.

ارسال نظرات