۲۰۰ دانش آموز مناطق عشایری استان چهارمحال و بختیاری جهت بازدید از مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۹۷۹۹۳
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان با اعلام این خبر گفت: این دانش آموزان دختر متوسطه دوم آموزش و پرورش عشاير استان در قالب چهار دستگاه اتوبوس به مناطق جنوب كشور اعزام می شوند.

سرهنگ ایزدی گفت: این دانش آموزان از مناطق عشایری سردشت، قلعه مدرسه، مشایخ به منظور بازدید از مناطق جنگی و عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس و بازدید از یادمان شهدای اروندکنار، شلمچه و هویزه و نهر خین و معراج شهدا و شرکت در رزمایش شبانه به این اردو اعزام می شوند.

سرهنگ ایزدی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی دانش آموزان با رشادت ها و ایثارگری رزمندگان خصوصاً شهدای عزیز در ۸ سال دفاع مقدس را از جمله اهداف این اعزام عنوان کرد.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف بسیج دانش آموزی و فرهنگیان تحقق آرمانهای بسیج در نظام تعلیم و تربیت و به کارگیری بسیجیان در تقویت و توسعه آموزش و پرورش است تاکید کرد: با توجه به تاثیرگزاری این قشر و هجمه هایی که دشمن درباره این اقشار دارد بسیج باید اولا تلاش کند این سرمایه انسانی و اجتماعی را تقویت کند.

سرهنگ ایزدی افزود: در مرحله دوم بسیج باید به سازماندهی و تربیت یک مجموعه مومن انقلابی پای کار در آموزش و پرورش بپردازد.

وی با اشاره به دو ویژگی بارز بصیرت و دشمن شناسی و داشتن روحیه انقلابی و جهادی حضرت زهرا(س) در خصوص شناخت فتنه ها و پشتیبانی از ولایت تاکید کرد: دختران جامعه ما باید با تاسی به حضرت زهرا(س) در دفاع از ولایت و تبیین گفتمان ولایت به عنوان برترین گفتمان بکوشند.

ارسال نظرات