خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی هندیجان از توزیع بیش از ۸۰بسته مواد غذایی با مشارکت خبرین و نیز بسیجیان گ در میان نیازمندان و خانواده های بی سرپرست هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۹۷۹۹۰
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، مسئول گروه جهادی هندیجان از توزیع بیش از ۸۰بسته ممنوع مواد غذایی با مشارکت خبرین، بسیجیان گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل و همکاری بسیج سازندگی در میان نیازمندان و خانواده های بی سرپرست شهرستان هندیجان خبرداد.
 
محمدحسین عنانات در شب دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد : گروه های جهادی بسیج سازندگی  حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی شهرستان هندیجان در مناسبت های مختلف برنامه های توزیع انواع مواد غذایی با مشارکت خیرین و بسیجیان را با شایستگی انجام می دهد .
 
 
وی افزود : مرمت و بازسازی خانه های محرومین با تلاش گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل و همراهی و همکاری جمعی از بسیجیان و خیرین و هیات میثاق با شهدا را در دستور کار خود قرار داده و تاکنون خدمات خوبی در این راستا اجرایی شده است.
 
وی بابیان تامین هزینه های دارویی برای افراد بی بضاعت هندیجان گفت: برای بیماران نیازمند که توان تهیه دارو را ندادند با مشارکت خبرین و بسیجیان گروه جهادی، تامین داورهای مورد نیاز افراد بیمار بی بضاعت بصورت کمک هزینه از ابتدای سال جاری تا کنون پیگیری و انجام گرفته و همچنان اینگونه خدمات انسان دوستانه در حال اجراء هست.
 
 
عنانات مسئول گروه جهادی شهید نصرالله تشکیل و هیات میثاق با شهدای شهرستان هندیجان عنوان کرد : کمک هزینه سفر های زیارتی از جمله زیارت کربلا و نجف حرم های مطهرونورانی حضرت امام علی (ع)وحضرت امام حسین (ع)به افراد بی بضاعت انجام گرفته و مخصوصا در ایام اربعین حسینی (ع) که دراین باره از همکاری خیرین و بسیجیان تقدیر و تشکر می شود. 
 
وی با اشاره به شناسایی خانواده های بی سرپرست در کمک به دانش آموزان بیان کرد : با شناسایی و بررسی به خانواده های بی سرپرست و بی بضاعت و محروم که دانش آموز در مقاطع تحصیلی دارند کمک هایی شامل تهیه لوازم التحریر تهیه و در اختیار آنها قرار گرفته شد که گروه جهادی شهید نصرالله تشکیل و جمعی از خیرین و بسیج سازندگی نقش تاثیر گذاری داشته اند. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها