مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: باید از تجربیات نهفته در بین پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت به صورت جدی استفاده شود.
کد خبر: ۹۱۹۷۹۷۶
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، حجت‌الاسلام محمد رستمی در محفل انس و مودت که با حضور خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران سپاه خوی و با همت معاونت نیروی انسانی سپاه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: باید از تجربیات و دانش عملی پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت استفاده شود.

وی افزود: کسانی که در هشت سال دفاع مقدس , سال‌های مبارزه با رژیم ستم‌شاهی شرکت کرده‌اند به طور قطع دریایی از تجربه هستند، بنابراین باید از توانمندی‌ها، دانش و تجارب آنها استفاده شود، تا امنیت کنونی کشورمان را بیش از پیش تقویت کنیم.

این مسوول ضمن ابراز خشنودی از اینکه امنیت در کشورمان هم اکنون موج می‌زند، اضافه کرد: ولی لازم است که همواره هوشیار باشیم و برای حفظ و تقویت امنیت کنونی کشورمان به صورت جدی تلاش کنیم.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه خوی صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبری را مورد اشاره قرار داد و گفت: در سایه وجود امنیت است که می‌توانیم بندهای مختلف این بیانیه و منویات رهبری را در کشورمان نهادینه کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات