خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

همکاری بانوان در بازسازی عتبات عالیات قابل توجه است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: همکاری بانوان در بازسازی عتبات عالیات قابل توجه است.
کد خبر: ۹۱۹۷۹۷۳
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۳

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه بر ضرورت احداث مراکزی نظیر زائرسرا در مکان‌های مقدس تاکید و اظهار کرد: اهتمام در این زمینه می‌تواند در بهبود وضعیت زائران مشرف شده به نجف یا کربلا اثر مثبت بسیار زیادی داشته باشد پس باید به این مهم توجه شود.

وی با قدردانی از اقدامات انجام شده در خصوص راه‌اندازی موکب‌های مجهز با همکاری خیّران آذربایجان‌غربی در ایام اربعین، اضافه کرد: از اکنون باید با احصای نقاط قوت و ضعف امسال، برای اربعین سال آینده برنامه‌ریزی شود.

وی بیان کرد: مردم آذربایجان‌غربی اعم از اهل تسنن و تشیع، اعتقاد و ارادت ویژه‌ای به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دارند و می‌توان از این ظرفیت برای بهبود زیرساخت‌های در عتبات عالیات بهره برد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با تاکید بر استفاده بهینه از ظرفیت بانوان در راستای فرهنگ‌سازی و گسترش فرهنگ کمک به عتبات عالیات، ادامه داد: بانوان در بسیاری موارد در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی از مردان موفق‌تر هستند و همراهی خود را نیز بارها در راستای کمک به بازسازی عتبات عالیات نشان داده‌اند، که این ظرفیت باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

قریشی اطلاع‌رسانی بهتر در رابطه با اقدامات انجام شده در خصوص بازسازی عتبات عالیات را مورد تاکید قرار داد و گفت: مردم در صورت اطلاع از این اقدامات، بیش از پیش کمک می‌کنند و بیشتر به میدان می‌آیند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار