امام جمعه خرم‌آباد خواستار تهیه آمار مستند از نقاط قوت و ضعف حوزه علمیه لرستان در زمینه‌های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی به‌منظور پویایی و پیشبرد امور تهذیبی، آموزشی و پژوهشی طلاب شد.
کد خبر: ۹۱۹۷۹۶۱
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی  در دیدار با مدیر و اساتید حوزه علمیه لرستان با بیان این‌که همه مسئولیت‌ها و موقعیت‌های اجتماعی به‌نوعی امانت الهی هستند، گفت: خدمتگزاران نظام اسلامی باید با برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند در راستای خدمت خاصانه و جهادی به مردم رسالت خود را انجام دهند.

وی با بیان این‌که اساتید حوزه باید قدر جایگاه و رسالت آموزشی و تبلیغی خود را در انتقال آموزه‌های دینی حوزوی به طلاب بدانند، افزود: طلاب در دست اساتید، امانت هستند؛ لذا باید برای تربیت طلابی مهذب، انقلابی و مستعد همت خود را به‌کار گیریم.

شاهرخی خواستار تهیه آمار مستند از نقاط قوت و ضعف حوزه علمیه استان در زمینه‌های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی شد و اظهار کرد: امید می‌رود بتوانیم با شناسایی نقاط قوت و ضعف مدارس علمیه استان، در راستای پویایی و پیشبرد امور تهذیبی، آموزشی و پژوهشی طلاب اقدامات مثبت و مطلوبی انجام دهیم.

حجت‌الاسلام سید‌محمد باقر موسوی، سرپرست حوزه علمیه استان نیز در این دیدار با اشاره به این‌که در حال حاضر ۱۳ مدرسه علمیه در شهرهای مختلف لرستان فعال هستند، گفت: بازدیدهای دوره‌ای با هدف بررسی نقاط قوت و ضعف مدارس در زمینه‌های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی انجام می‌شود.

وی با بیان این‌که برنامه‌های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی حوزه طبق سرفصل‌های ابلاغی در حال انجام است، افزود: در ارزیابی‌های دوره‌ای از مدارس، اساتید مجرب، مستعد و کوشا شناسایی و تجلیل می‌شوند.

سرپرست حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به این‌که حوزه علمیه استان دارای طلابی مؤمن، مهذب و مستعد است، یادآور شد: امید می‌رود با همت جهادی کارکنان حوزه و عنایت نماینده ولی‌فقیه در لرستان رشد تهذیبی و علمی در حوزه استان شتاب بگیرد و در راستای تربیت مبلغانی کارآمد و اثرگذار در حوزه تبلیغ، اقدامات چشم‌گیری انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات