منطقه 20 پیشگام در اجرای طرح شهروند آگاه ؛ هرسرای محله یک حقوقدان

خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه ۲۰ از اجرای طرح شهروند آگاه «هر سرای محله یک حقوقدان» برای نخستین بار در این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۷۹۵۶
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20؛ فرهاد افشار در مراسم افتتاح طرح  شهروند آگاه «هرسرای محله یک حقوقدان» گفت: اجرای این طرح آموزشی با هدف آموزش همگانی به منظور آگاه سازی شهروندان در خصوص تکالیف حقوقی و کاهش آسیب های اجتماعی در محله های منطقه ۲۰ اجرا می شود.

افشار افزود: با همکاری شهرداری 20،سازمان بسیج حقوق دانان و سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران، «طرح شهروند آگاه هرسرای محله یک حقوقدان" در ۱۹ سرای محله این منطقه با حضور ۱۹ حقوقدان بسیجی در قالب دوره های آموزشی به صورت رایگان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد پرونده های قضایی در این منطقه بالا است، عنوان کرد: هم اکنون فرهنگ شهرنشینی و حقوق شهروندی از مهمترین مسائل مدیریت شهری است که آشنایی با حقوق شهروندی موجب کاهش پرونده های قضایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی مهمترین مسائل حقوقی جامعه به شهروندان در این طرح در اولویت قرار دارد افزود: این طرح آموزشی برای اولین بار در سرای محلات منطقه 20 آغاز شده و امیدواریم ضمن استقبال خوب شهروندان این منطقه،  اجرای این طرح در سایر مناطق ۲۲ گانه شهر تهران فراگیر شود.

همایش "طرح شهروند آگاه هرسرای محله یک حقوقدان"  با حضور فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ و جمعی از مسئولان شهری و مدیران منطقه 20 در سرای محله شهادت برگزار شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار