خبرگزاری بسیج: دکتر حسین توکلی فرماندار جوان شهرستان ری در بازدید از درمانگاه شهدای فشافویه در جمع خبرنگاران گفت: بهره برداری از مرکز درمانی تامین اجتماعی حسن آباد تسریع می شود.
کد خبر: ۹۱۹۷۹۵۴
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: پیگیری های لازم به منظور تسریع روند بهره برداری از مرکز درمانی تامین اجتماعی  انجام شده و امیدواریم  این مرکز با سرعت بیشتری خدمت رسانی به مردم را آغاز کند.

 

حسین توکلی کجانی در بازدید از مرکز درمانی شهر حسن آباد اظهار داشت: در حال حاضر دو پروژه در بخش فشافویه وجود دارد که شامل پروژه درمانگاه تامین اجتماعی و پروژه ساختمان شعبه تامین اجتماعی است.

وی افزود: در پروژه درمانگاه زمین مربوطه توسط خیران اهدا و ساخت آن توسط سازمان تامین اجتماعی انجام شده است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری در ادامه گفت: با توجه به بافت جمعیتی این منطقه و سکونت اقشار کارگر که تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند، سرمایه گذاری خوبی در این مجموعه جهت رفاه مردم صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: این پروژه ها در ماه های گذشته تکمیل شده اما مورد بهره برداری قرار نگرفته است، لذا پیگیری های لازم به منظور تسریع روند بهره برداری انجام شده و امیدواریم  این مرکز با سرعت بیشتری خدمت رسانی به مردم را آغاز کند.

توکلی با بیان اینکه افتتاح این مرکز امکان ادامه مسیر خدمات رسانی در حوزه درمان را افزایش خواهد داد، بیان کرد: در خصوص ساخت بیمارستان و سایر مراکز درمانی با محوریت بخش خصوصی در فشافویه با توجه به بعد مسافتی که با مرکز شهرستان دارد، باید تصمیماتی گرفته شود و قطعا سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت اولویت ها و برنامه هایی برای بخش فشافویه خواهند داشت.

 

 

 

 

ارسال نظرات