ثبت نام 30 کاندیدا از پاکدشت برای کسب کرسی بهارستان

خبرگزاری بسیج: بر خلاف نظریه های طیفی خاص برای تحریم انتخابات، شاهد حضور خیل عظیمی از "مشتاقان خدمت!" از همه جریان های سیاسی در اقصی نقاط کشور برای ثبت نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بودیم.
کد خبر: ۹۱۹۷۹۵۲
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳

امروز، روز پایانی ثبت نام کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود، بر خلاف نظریه های طیفی خاص برای تحریم انتخابات، شاهد حضور خیل عظیمی از "مشتاقان خدمت!" از همه جریان های سیاسی در اقصی نقاط کشور بودیم تا جایی که برای رزرو هر صندلی در بهارستان حدود 50 نفر ثبت نام کردند. پاکدشت هم از این کورس عقب نماند و برای تصاحب تنها بلیط ورود به بهارستان 30 نفر وارد این گود شدند که از این تعداد تقریباً 25درصد از آنان از چهره های شناخته شده این شهرستان هستند.

در یک تقسیم بندی اگر بخواهیم این افراد را برای ارزیابی به 2 گروه تقسیم کنیم می توان دو عنوان "دارای سابقه حضور در مجلس" و "عدم سابقه حضور در مجلس" را برای نامگذاری این گروه ها انتخاب کرد.

برای بررسی افراد از گروهی که سابقه حضور در مجلس را ندارند هر چند کار سخت است، اما باید بر اساس ملاک هایی نظیرمردمی بودن، جوانگرایی، جهادی بودن، تعهد، تخصص و دیگر شاخص های انقلابی گری، افراد را ارزیابی کرد تا در نهایت به شخص مورد نظر رسید.

اما برای ارزیابی افراد در گروه اول که سابقه حضور در مجلس را هم دارند کار خیلی آسانتر است، نگاه اجمالی به کارنامه عملکردشان در مدت حضور در مجلس چراغ سبز یا قرمز انتخاب را روشن می کند، به عنوان مثال کاندیدی که سابقه حضور 6 دوره در مجلس را داشته است اگر و تنها اگر هر سال فقط برای ساخت یک چشمه تؤالت عمومی در شهرستان هم تلاش می کرد، اکنون در این شهرستان باید 24 تؤالت عمومی می داشتیم که گلاب به روی مبارکتان باید بگویم با عرض تأسف اگر مهمانی در این شهر نیاز به رفع حاجت داشته باشد باید تا شنیدن گلبانگ اذان و بازگشایی مساجد وضعیت اورژانسی را تحمل کند.

دقت می کنید دیگر توقع هایمان هم پایین آمده، از خیر مترو، کمربندی، اتوبان بابایی وچه و چه هم گذاشتیم و به امکانات حداقلی هم راضی شده ایم، البته از حق نگذریم احتمالاً این پایین آوردن توقع و تعلیم قناعت از اهداف و برنامه های نمایندگان سابق و حاضر بوده است که جای شکر دارد.

با چشم باز انتخاب کنیم، در آینده ای نه چندان دور باید پاسخگوی رأی های خود باشیم.

م.ف

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار