خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بندرترکمن در مراسم روز دانشجو:
مراسم گرامیداشت روز دانشجو با سخنرانی سرهنگ پاسدار جعفریان فرمانده سپاه شهرستان با حضور دانشجویان و اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بندرترکمن برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۷۹۳۱
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ پاسدار جواد جعفریان  ؛‌فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندر ترکمن ،در جمع اساتید و دانشجویان با اشاره به روز دانشجو و برنامه دانشگاه ها گفت : دین اسلام آموختن را فریضه عالمان ، اندیشمندان را مباهات و محیط های علمی را تقدیس می شمارد همچنین دانشجو و دانشگاه از مقدس ترین واژه هایی است که میتوان در فرهنگ اسلامی سراغ گرفت .

وی ادامه داد : مطالبه گری ، پرسشگری ، صاحب اندیشه و هدفمند بودن ، داشتن روحیه استکبار ستیزی و خرد باوری و عدم وابستگی فکری به ابر قدرتهای استکباری بخشی از وظایفی است که بر تمام دانشجویان در تمام مقاطع تحصیلی بدان جامه عمل بپوشاند .

 
این مقام مسئول گفت: بی تفاوتی در برابر فرهنگ بیگانه ، هویت ستیزی ، دور شدن از آرمان های امام و انقلاب و شهدا ، افتادن در دام اعضا و گروهک های منافق ضد انقلابی ، بی احترامی به ارزشهای دینی و اسلامی از سری عوامل و آفت هایی است که در مقابل دانشجویان قرار دارد که دانشجویان باید بدان آگاه و هوشیار باشند .

فرمانده  سپاه بندرترکمن افزود :در فرمایشات امام خامنه ای (مدظله العالی) در رابطه با گام دوم انقلاب کلمه ی جوان ۴۱ مرتبه استفاده شده که بیانگر اهمیت جوانان در گام دوم انقلاب است و دانشجویان میبایست بازتعریفی از استقلال و آزادی داشته باشند و جنبش دانشجویی باید روح بیانیه گام دوم انقلاب را بفهمد و سمت و سوی فعالیت‌های جنبش دانشجویی نیز باید به سوی تشکیل جامعه‌ی اسلامی پیش برود.

در پایان تعدادی از دانشجویان نمونه دانشگاه مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

 
/انتهای پیام
ارسال نظرات
پر بیننده ها