فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران:

توصیه های حجت الاسلام نظری پس از رحلت هم، راهگشای ما است/سپاه و بسیج در فتنه اخیر شجاعانه و با بصیرت وارد عمل شد

فرماندهان، پاسداران و بسیجیان سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در حوادث فتنه اخیر همچون فتنه های قبل، خوش درخشیدند و به موقع با بصیرت و آگاهی از شرایط موجود توطئه های دشمن را خنثی کردند.
کد خبر: ۹۱۹۷۹۲۵
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲

به گزارش  سپاه تهران خبرگزاری بسیج، سردار حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در آئین گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم مختار نظری و ابلاغ حکم مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در این سپاه اظهار داشت: در فتنه اخیر، بیشترین حجم آشوب و اغتشاش در غرب تهران رخ داد که با حضور به موقع و سریع پاسداران و بسیجیان در صحنه، حتی از ستاد نیروهایی در قالب چهار گردان به شهرستان های غرب استان اعزام شدند و شجاعانه با نگاه بصیرتی در صحنه حاضر شدند.

وی در ادامه سخنان خود با تجلیل از مقام شامخ حجت الاسلام و المسلمین مختار نظری، نماینده فقید ولی فقیه در سپاه استان، اظهار داشت: در طول مدتی که در خدمت مرحوم آقای نظری بودم ویژگی های ممتاز اخلاقی از جمله تواضع، خشوع و آرامش خاصی در وجود او مشاهده کردم. خیلی وقت ها که در مورد موضوعات مهم و خاصی با ایشان صحبت می کردم، با آرامش و طمانینه به موضوع می پرداخت و این آرامش و روحیه تواضع او به ما هم انتقال پیدا می کرد.

حسن زاده افزود: پس از رحلت حجت الاسلام نظری هم، در جلسات کمیسیون های خاص توصیه ها و توجهات ایشان در خصوص سرنوشت پرسنل و نیروها در ذهنم تداعی می شود و توصیه ها تذکراتشان روشنگر مسیر است.

ارسال نظرات