خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: چنانچه در راستای حفظ وحدت حاکم بر جامعه اهتمام کنیم، اقتدار و امنیت کنونی نیز بیش از پیش تقویت خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۹۷۹۰۵
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری در همایشی که با حضور مرزنشینان با موضوع تحکیم وحدت و امنیت در تالار ارتش خوی برگزار شد، اظهار کرد: ملت ایران اسلامی امنیت، اقتدار و پیشرفت خود را مرهون از جان گذشتگی مرزبانانی می‌دانند که با وحدت رویه و حفظ انسجام در برابر استکبار ایستادگی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: وحدت اقوام و مذاهب در كشور، نمونه‌ای از وحدت واقعی است که موجب امنیت بی‌نظیر در كشور شده است.

شهسواری افزود: دشمنان سعی دارند با در دست داشتن هرگونه ابزار و تبلیغ، در بین اقوام و مذاهب ایران اسلامی توطئه و تفرقه ایجاد کنند، اما با هوشیاری و بصیرت شما مرزنشينان، هرگونه توطئه‌ای که علیه وحدت و همدلی ما باشد، محکوم به شکست است.

وی ادامه داد: ملت، دولت و مسوولین ایران اسلامی همگی تابع ولایت فقیه هستند و این عنصر اصلی و تاثیرگذار در پیشرفت کشور و شکست دشمنان است.

این مسوول وحدت و امنیت را در توسعه ایران اسلامی مهم عنوان کرد و اظهار داشت: استکبارجهانی و مزدوران و جیره خواران آنها بدانند به واسطه این همدلی و وحدت حاکم بر کشورمان، جز خفت و خواری چیزی نصیب‌شان نخواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات