خبرهای داغ:
مهدی فرهنگ دوست*

حضور مردم باعث شکست فتنه ها و الگویی برای جبهه مقاومت

حضور مردم ایران باعث شکست فتنه ها و الگویی برای جبهه مقاومت در منطقه است.
کد خبر: ۹۱۹۷۸۹۲
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، آمریکا با شکست راهبردی از جمهوری اسلامی به جهت ترویج بیدار سازی ملت‌ها همواره با کمک هم پیمانان غربی، عربی، عبری و منافقین داخلی بدنبال فتنه گری بوده تا شاید بتواند از انتشار تفکر اسلام ناب محمدی که هم اکنون با اسم جبهه مقاومت از آن نام برده می‌شود جلوگیری یا روند آن را حدالمقدور کند سازد.
نمونه بارزش نقشه‌های آنان است که در فتنه‌های سال ۹۶،۸۸ و ۹۸ قابل مشاهده است.
البته همواره این فتنه‌ها با حضور بلافاصله و یکپارچه مردم خنثی گردیده است. بعنوان مثال در ۹ دی سال ۱۳۸۸ الگوی حماسی و خروش ملت به نوعی مصون سازی امنیتی را بدنبال داشته و در مقاطع بعدی همین الگو تکرار می‌شود.
اما نکته اصلی این است که این حضور حماسی الگویی می‌شود برای کشور‌های جبهه مقاومت. در مقطعی در سوریه به جهت حمایت از بشار اسد مردم تجمع نموده و موفق به شکست فتنه گران می‌شوند و در حال حاضر هم می‌بینیم حضور یکپارچه مردمی در برخی از شهر‌های عراق به جهت حمایت از مرجعیت شیعه شکل گرفته و در نهایت از عمق فتنه کاسته می‌شود.
الگوی حضور مردم و حمایت از حاکمیت باعث شده آمریکایی‌ها و هم پیمانانش به لحاظ آسیب رساندن امنیتی به جمهوری اسلامی شکست حتمی بخورند و قابل توجه این است که همین الگو بعنوان یک راهبرد برای جبهه مقاومت نیز مورد توجه قرار گرفته است.

*معاونت سیاسی دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود
ارسال نظرات
پر بیننده ها