به همت دفتر خواهران بسیج دانشجویی شهرستان سمنان:

بزرگداشت خواهران دانشجوی بسیجی شهرستان سمنان برگزار شد

به همت دفتر خواهران بسیج دانشجویی شهرستان سمنان برنامه بزرگداشت خواهران دانشجوی بسیجی شهرستان سمنان با حضور مسئولین واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۷۸۷۵
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، دفتر خواهران بسیج دانشجویی شهرستان سمنان برنامه بزرگداشت خواهران دانشجوی بسیجی را در محل حسینیه شهدای گمنام ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان برگزار کرد.
در این برنامه که با حضور مسئولین واحد خواهران و برخی اعضای شورای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان سمنان برگزار شد سرکار خانم ماهینی مسئول قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی استان قم در را بطه با مطالبه گری و شیوه‌های آن سخنانی را ایراد کردند.
حجت الاسلام و المسلمین اکرمی عضو نهاد نمایندگی، ولی فقیه دانشگاه آزاد اسلامی سمنان به عنوان سخنران بعدی مراسم بودند که در مورد اخلاق تشکیلاتی و مسائل دینی و اخلاقی نکاتی را بیان کردند.
در این مراسم مسئولین اسبق واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان سمنان حضور پیدا کردند که در قسمتی از این نشست با اجرای پرسش و پاسخ تجربیات تشکیلاتی خود را در اختیار سایر اعضای حاضر در جلسه قرار دادند.
مسابقات فرهنگی متنوع و صندلی داغ سایر برنامه‌های اجرا شده در این نشست بوده است. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار