خبرهای داغ:
سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی گفت: اینکه می گویند دانشجو سیاسی نیست یک خیانت بزرگ است و برخی همین حرف را به سپاه و بسیج هم نسبت می دهند در حالی که ما سیاسی هستیم اما سیاسی کار و سیاست زده نیستیم و جناحی نیستیم اما حزب انقلابیم.
کد خبر: ۹۱۹۷۸۲۰
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار معروفی ؛ فرمانده سپاه نینوا در همایش گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور گنبد کاووس گفت : برادران و خواهران دانشجو ، سپاه و بسیج را یک مجموعه صرفا نظامی نبینید  ، ماموریت ما نگهداری و حفاظت از انقلاب اسلامی است و انقلاب ما با مردم تعریف می شود پس سپاه و بسیج سد بلای مردم می شوند.

فرمانده سپاه نینوا با اشاره بسیجی بودن آحاد مردم بیان کرد : همه شما بسیجی هستید چه آنها که عضو بسیج هستند چه آنها که پرونده عضویت در بسیج ندارند ، تولید علم که کار یک دانشجو است بر اساس تفکر بسیجی است.

معروفی گفت : آنچه اهمیت دارد فکر ، فرهنگ ، آرمان و دوست داشتن مردمی است که وفاق ملی برای عزت ایجاد میکنند و نباید گذاشت دشمن محدودیت و دو قطبی ایجاد کنند.

وی ادامه داد : مگر می شود جوانی که عاشورا و اربعین حسینی را با آن عظمت گرامی می دارد بسیجی ندانست فی الثل در همین دیدار اخیر بسیجیان ، امام خامنه ای(مدظله العالی) تاکید داشتند شهید صیاد ارتشی بود ولی بسیجی بود و شهید زین الدین پاسدار بود ولی بسیجی بود.

این مقام مسئول اظهار داشت : یک دانشجوی بسیجی باید عالم باشد بدین معنا که در تخصص خود مسلط باشد و من به همه شما دانشجویان عزیز توصیه میکنم در درس و رشته خود مسلط و ماهر باشید.

فرمانده سپاه نینوا اظهار داشت : در بیانیه گام دوم انقلاب که حرکت تاریخی کشور ماست مخاطب امام خامنه ای (مدظله العالی) شما جوانان هستید و امام (ره) هم با همین ظرفیت جوانان جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل کرد .

سردار معروفی ضمن انتقاد از ایجاد چند دستگی بین جوانان گفت : فردا مال شما جوانان است ، همه شما بچه های ما هستید و ما مسئولین موظفیم مراقب شما باشیم و جوانان را چند دسته نکنیم و مدام نگوییم فلانی بد حجاب است و دیگری با حجاب. فلانی چپی است و دیگری راستی . 

این مقام مسئول ضمن توصیه جوانان به کتابخوانی افزود :  من در دوران اسارت ۵۰ کتاب از سخنان صدام خواندم پس شما هم می توانید در کنار علم آموزی خود کتب حوزه های پیرامونی را مطالعه کنید  زیرا وقتی میگوییم دانشجو باید عالم باشد فقط مربوط به علم تخصصی نیست .

فرمانده سپاه نینوا ضمن برشمردن ویژگی های دانشجو بیان کرد : دانشجو باید تحلیلگر باشد ، دشمن شناس باشد و حرف امام جامعه خود را درک کند.

وی ادامه داد : شجاعت ویژگی دیگر دانشجوی انقلابی است  و در شرایطی که دشمن میخواهد در بین ما انشقاق قومی مذهبی ایجاد کند دانشجوی انقلابی ما باید با شجاعت خود وحدت آفرین و تفرقه شکن باشد.

معروفی بیان داشت : دانشجوی بسیجی و انقلابی باید  مطالبه گر باشد که البته مطالبه گری با تخریب متفاوت است و در همین فتنه اخیر دیدم که صفوف مردم از  آشوبگران جدا شد چراکه مطالبه گر ، آشوب و تخریب نمی کند.

فرمانده سپاه نینوا ادامه داد : همین آرمان مطالبه گری شهیدان بزرگ نیا ، قندچی و شریعت رضوی در ۱۶ آذر سال ۳۲ بود که مقابل نیکسون معاون رییس جمهور آمریکا ایستادند و در راه استکبار ستیزی به شهادت رسیدند.

سردار معروفی با اشاره به توصیه های رهبر فرزانه انقلاب به دانشجویان بیان داشت : تریبون های آزاد خواسته امام خامنه ای( مدظله العالی)  از دانشجویان است ضرورت دارد تا می توانید کرسی های آزاد اندیشی و تریبون های آزاد را در محیط دانشگاه گسترش  دهید.

این یادگار گرانقدر دوران دفاع مقدس اظهار کرد : تولید فکر از ویژگی های اصلی یک دانشجو قلمداد می شود و تولید فکر است که تولید قدرت و عزت می آورد و دانشجوی ما باید در این حوزه ملی فکر کند.

فرمانده سپاه نینوا تاکید کرد : اینکه می گویند دانشجو سیاسی نیست یک خیانت بزرگ است و برخی همین حرف را به سپاه و بسیج هم نسبت می دهند در حالی که ما سیاسی هستیم اما سیاسی کار و سیاست زده نیستیم و جناحی نیستیم اما حزب انقلابیم.

معروفی گفت : معتقدیم ۳ چیز است که سپاه و بسیج خود را فدای آن می کند و آن ۳ چیز ؛ مردم ،  انقلاب و ولایت هستند و من قبلا هم گفته ام درب سپاه به روی همه باز است مگر معاندین و منافقین و ضد انقلاب و فتنه گران

وی ادامه داد : دشمن درصدد عقب نگه داشتن علم ماست و امام جامعه صراحتا فرمودند تا جان در بدن دارم از نخبگان علمی حمایت میکنم.

فرمانده سپاه نینوا در این باره گفت : جوانان عزیز بدانید دعوای استکبار با ما موشک و صنعت هسته ای ما نیست بلکه دشمن با تولید علم ما مشکل دارد و نمیپذیرد با علم و فکر خود مستقل باشیم.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان در پایان بیان داشت : انگلیسی ها ، سعودی ها و صهیونیست ها با حمایت آمریکا در پی این بود با جعجعی ها در لبنان ، با بعثی ها در عراق و با سلطنت طلبان و منافقین در ایران قدرت جریان مقاومت در منطقه را برهم بزند اما مدیریت فوق العاده رهبر فرزانه انقلاب در این ماجرا موجب شد فتنه ظرف ۴۸ ساعت در کشور جمع شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها