خبرهای داغ:
سردار نوعی اقدم در چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم استان قزوین گفت: بسیجیان نماد غیرت این کشور هستند ولی تصور نکنیم که تنها افرادی که در بسیج عضویت دارند و در برنامه های این سازمان شرکت می کنند بسیجی اند، بلکه به گفته رهبر معظم انقلاب هر کس که علاقه ای به این نظام و انقلاب در دل دارد بسیجی است.
کد خبر: ۹۱۹۷۸۱۳
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج درقزوین، سردار رحیم نوعی اقدم از فرماندهان جنگ و مدفعان حرم در چهارمین مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان قزوین اظهار کرد: مردم اصل اساسی و علت مظروعیت نظام هستند، همه مسوولین باید در خدمت مردم باشند و برای رفع مشکلات قدم بردارند.

وی با اشاره به این موضوع که همه ما مدیون خون شهدا هستیم تبیین کرد: ما بدهکار شهدا هستیم این انقلاب یک صاحب دارد که ما باید انقلاب را به دست او برسانیم.

وی تأکید کرد: به‌عنوان یک کارشناس عرصه بین‌الملل عنوان می‌کنم تا زمانی که بسیج و توکل به خدا و ‌توسل به اهل بیت(ع) در کشور ما وجود دارد، آمریکا و اسرائیل نمی‌توانند به ایران حمله کنند؛ چرا که تفکر بسیج بازدارنده است و زهر چشم بسیار از دشمن می‌گیرد. امروز با قدرت و‌ حمایت ملت پوزه آمریکا به خاک مالیده شده و توانسته‌ایم ‌در مقابل داعش و سلفی‌ها و تکفیری‌ها با ادبیات اشک و عشق و قهرمانی رزمندگان، با توکل و توسل به خداوند و اهل بیت‌(ع) پیروز میدان شویم.

نوعی اقدم بیان کرد: بسیجیان نماد غیرت این کشور هستند ولی تصور نکنیم که تنها افرادی که در بسیج عضویت دارند و در برنامه های این سازمان شرکت می کنند بسیجی اند، بلکه به گفته رهبر معظم انقلاب هر کس که علاقه ای به این نظام و انقلاب در دل دارد بسیجی است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس و از مدافعان حرم آل الله با اشاره به مشکلات عدیده اقتصادی و نا آرامی هایی که اخیرا در کشور رخ داده است گفت: مردم اعتراضات به حقی دارند و شرایط هر روز برای اقشار محروم جامعه سخت تر می شود و در بسیاری از موارد دولت باید پاسخگوی مشکلاتی باشد که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند، در عین حال ما باید پشت در پشت همه نظرات و دستورات رهبر معظم انقلاب باشیم، اگر ایشان می گویند از دولت حمایت می کنند ما نیز همراه ایشان هستیم و از نظر ایشان تبعیت می کنیم.

سردار نوعی اقدام با اشارهبه دشمنی همیشگی آمزیکایی ها با ملت شریف ایران بیان کرد: اینکه آمریکا ما را تحدید کند و یا بدخواه ما باشد موضوع تازه ای نیست و ملت ما هرگز از تهدیدات تو خالی آمریکایی ها نمی هراسند.

وی با یادآوری هجمه هایی که علیه جمهوری اسلامی ایرلان در فضای مجازی وجود دارد بیان کرد: آمریکایی ها، سعودی ها و صهیونیست ها تمام مخالفین ایران را در فضاث مجازی جهانی تهییج و ساپورت می کنند تا علیه ما اقدام نمایند و با این حال نمی توانند در برابر ملت شریف و بصیر ما به اهداف خود دست یابند. همانطور که موشک های ما دشمنان آشکار را ناامید کرده سربازان فضای سایبری هم می توانند دشمن را اگر روح الله زم و در کشوری اروپایی باشد دست بسته تحویل نظام دهند.

این رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس تأکید کرد: ما در انقلاب مشکلی نداریم بلکه مشکل در انتخاب ما است؛ لذا تا زمانی که کسی که خدمت‌گزار ملت است را انتخاب نکنیم این مشکل ادامه خواهد داشت.
فرمانده قرارگاه حضرت زینب‌(س) در پایان گفت: مسئولان بدانند راه حل مشکلات در سایه خدمتگزاری به مردم و نگاه به ولایت است؛ همچنین تغییر و‌ تحول کشور نیز در دست مردم است و همه باید با احساس مسئولیت و با انتخاب و رأی خود مسیر انقلاب را مشخص می‌کنند.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها