رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان از اعلام فراخوان چهارمین جشنواره فیلم کوتاه «چراغ» در راستای حمایت از فیلمسازان استان و تولید آثار مبتنی بر مفاهیم ارزشی در بخش‌های فیلم کوتاه داستانی، مستند و فیلم‌نامه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۷۷۸۵
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، علی‌عباس داوودنیا، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان، اظهار کرد: سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان در راستای حمایت از فیلم‌سازان استان و تولید آثار مبتنی بر مفاهیم ارزشی چهارمین جشنواره فیلم کوتاه «چراغ» را در بخش‌های فیلم کوتاه داستانی، مستند و فیلم‌نامه برگزار می‌کند.

وی با اشاره به موضوعات جشنواره افزود: آثار با موضوع آزاد و موضوع ویژه با محوریت، آسیب‌های اجتماعی در کردستان، موانع توسعه اقتصادی کردستان، شهدای مهاجر و انصار کردستان، شکست محاصره تبلیغاتی دشمن «فرجام برجام»، «ماهیت شوم جریانات تکفیری»، «اقتصاد مقاومتی ـ. تولید و اشتغال»، «سبک زندگی ایرانی ـ. اسلامی»، «حمایت از کالای ایرانی ـ. امید آفرینی»، «تهدید‌ها و فرصت‌های فضای مجازی»، «بسیج شجره طیبه» و «دستاورد‌های بسیج در چهلمین سالگی انقلاب اسلامی» و «راهپیمایی اربعین حسینی» ازجمله موضوعات چهارمین جشنواره فیلم کوتاه چراغ در کردستان است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان بابیان اینکه کلیه فیلم‌سازان استان کردستان مجاز به شرکت در این جشنواره هستند، افزود: حداکثر زمان فیلم‌های ارسالی ۳۰ دقیقه است و محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی در بخش‌های مختلف جشنواره وجود ندارد.

وی بیان کرد: در بخش فیلم‌نامه ضرروی است یک نسخه از متن اصلی بر روی لوح فشرده در فایلی با فرمت word به همراه فرمت Pdf آن٬ با فونت «یاقوت» و سایز ۱۴ بر روی ورقه A۴ به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

داوونیا به گاه شماره جشنواره نیز اشاره و اعلام کرد: آخرین مهلت ارسال آثار تا ۱۵ دی ماه سال جاری اعلام شده است و زمان داوری آثار نیز به پایان دی ماه موکول خواهد شد.

وی از علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره خواست جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سنندج، میدان بسیج، مجتمع فرهنگی ـ. هنری فجر، طبقه اول اداری سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات