مدیر آموزش و پرورش بهاباد از اعزام نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزان این شهرستان به مناطق جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۷۷۷۳
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، مدیرآموزش و پرورش بهاباد ازاعزام نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزان این شهرستان به مناطق جنوب کشور خبر داد و گفت نخستین کاروان راهیان نوراین شهرستان شامل 90 دانش آموز دبیرستانی بادودستگاه اتوبوس تحت عنوان کاروان راهیان نور جنوب کشوراعزام شدند .
مدیر اداره آموزش و پرورش بهاباد اظهار داشت: اردوی راهیان نورسبب آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب با آرمان‌های انقلاب اسلامی، اهداف و خواسته‌های شهدا می‌شود.
حسن رزاقی بهابادی اظهارداشت : راهیان نور یکی از بزرگترین عملیات‌های فرهنگی کشور است که سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل‌های امروزی می‌شود .
وی بابیان اینکه راهیان نور فرزندان جامعه را بیمه می‌کند گفت: در این وضع هرقدر فرزندان ما با فرهنگ بسیج و راهیان نور آشنا شوند از لحاظ روانی و اعتقادی بیمه خواهند شد.
رزاقی با اشاره به ضرورت آشنایی نسل جوان و نوجوان ، با واقعیات، اتفاقات، عملیات و خاطرات دوران دفاع مقدس گفت: این اقدام به منظور آشنایی دانش آموزان با ایثار شهادت و تجدید پیمان نسل جوان با شهدا صورت می‌گیرد.که یقینا تحول درونی در دانش آموزان ایجاد خواهد کرد که برای ما ارزشمند خواهد بود.
رئیس آموزش وپرورش بهاباد خاطر نشان کرد : این دانش آموزان که همگی دوره متوسطه هستند به مدت 5 روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد.
علی اکبر شیخ زاده مسئول بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد هم در این مراسم توصیه های لازم را به دانش اموزان ارائه داد وگفت : هدف از بازدید کاروان های راهیان نور انتقال فرهنگ ایثار و فداکاری به نسل های حال و آینده است که کاروان راهیان نور فرصت خوبی برای آشنایی جوانان و اقشار مختلف جامعه با روحیه شهادت طلبی و دفاع از کیان کشور است.
شیخ زاده با بیان اینکه راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی است، گفت: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدای والامقام کشورمان به دست آمده است و هرچه داریم را مدیون این بزرگ‌مردان هستیم .
مسئول بسیج دانش آموزی بهاباد درادامه اذعان کرد : تا پایان سال جاری حدود 100 نفرازدانش آموزان پسر دوره دبیرستان نیز به اردوی راهیان نور اعزام می شوند . 

انتهای پیام/د
ارسال نظرات