مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی:

اقتدار کنونی کشور ثمره مجاهدت خانواده شهداست

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی اظهار داشت: اقتدار و پیشرفت کنونی نظام جمهوری اسلامی ایران ثمره مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران و صبر و بردباری خانواده‌های آن هاست.
کد خبر: ۹۱۹۷۷۶۱
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عباس پورحسن در دیدار با خانواده  شهیدان «محمدتقی و محمدمهدی پای بسته»، «محمدصادق اسماعیل‌پور» و «بهرام بنیسی» والدین گرانقدر شهدا را ذخایر ارزشمند انقلاب خواند و اظهار داشت: وجود شما پشتوانه‌ای محکم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی در این دیدارها با قدردانی از صبر و استقامت این عزیزان بیان داشت: شهدا با بصیرت در مسیر الهی قدم نهادند و جان خود را فدای اعتقاداتشان کردند که بدون تردید این ایثارگری‌ها در سایه تربیت درست شما بزرگواران است.

پورحسن اضافه کرد: اقتدار و پیشرفت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران و شکیبایی و بردباری خانواده‌های معظم آنان است.

شهید والامقام «محمدتقی پای بسته» متولد 1348 در 28 دی 1365 در منطقه شلمچه، شهید «محمدمهدی پای بسته» متولد 1320 ذر 20 آذر 1379 در گیلان غرب، شهید «محمدصادق اسماعیل‌پور» متولد 1340 در 25 فروردین 1361 در بستان و جانباز شهید «بهرام بنیسی» متولد 1320 در 22 آذر 1379 به فیض شهادت نائل شده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها