رئیس اداره صمت سبزوار از بیش از یازده هزار بازرسی و تشکیل ۴۹۸ پرونده تخلف از ابتدای سال خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۷۷۵۷
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ علی امید بخش  امروز در جلسه تنظیم بازار شهرستان که در فرمانداری سبزوار برگزار شد با بیان اینکه از ابتدای امسال ماموران بازرسی و نظارت این اداره با همکاری اتاق اصناف شهرستان بیش از یازده هزار مورد بازررسی انجام داده اند اظهارداشت: در طول این بازرسی‌ها ۴۹۸ پرونده مرتبط تشکیل و به مراجع قانونی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه بیشتر موارد که منجر به تشکیل پرونده شده است مربوط به قاچاق کالا، گرانفروشی و یا احتکار است تصریح کرد: ایجاد امنیت روانی در بازار یکی از مهمترین وظایفی است که بازرسان با حضور خود برای شهروندان ایجاد می‌کنند.

امید بخش در ادامه با اشاره به بحث گرانی بنزین و افزایش قیمت برخی کالا‌ها در خصوص آن تاکید کرد: پس از این افزایش تعداد گشت‌های نظارتی این اداره بیشتر شد و بازار به صورت یکپارچه رصد و از افزایش بی رویه قیمت کالا‌ها جلوگیری شده است.

رئیس اداره صمت سبزوار یکی دیگر از مراکزی را که به صورت جدی مورد بازرسی تیم‌های نظارت قرار می‌گیرد را سردخانه‌ها و انبار‌های مواد غذایی و فراورد‌های دامی دانست و افزود: با توجه به فرایندی که در این اماکن در خصوص انبار و نگهداشت کالا انجام می‌شود به راحتی میتوانند بر افزایش و یا ثبات قیمت‌های بازار تاثیر داشته باشند.

امید بخش همچنین به بحث واحد‌های صنفی بدون مجوز اشاره کرد و افزود: نداشتن پروانه سبب می‌شود تا نظارت بر این واحد‌ها با مشکل روبرو شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها