به راستی سوال این است چرا مسوولان حراست و دانشگاه در برابر حضور فردی در دانشگاه که سابقه محکومیت و زندان (به دلیل دست داشتن در فتنه 88) داشته، سکوت اختیار می کنند؟
کد خبر: ۹۱۹۷۷۱۱
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مناظره ای که قرار بود با حضور یکی از محکومین فتنه در دانشگاه اراک برگزار شود، لغو و انجمن اسلامی دانشگاه اراک و رسانه های اصلاح طلب با دروغ پردازی یکی از نهاد های خارج ازدانشگاه را متهم به لغو مناظره کردند.

طی سال های اخیر به ویژه در انتخابات دوره قبل مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری بارها و بارها شاهد تبدیل شدن دانشگاه اراک به حیات خلوت حزب و جریان سیاسی خاص بودیم که متاسفانه طی آن، این دانشگاه به باشگاه سیاسی تبدیل شد.

در تبدیل شدن دانشگاه اراک به باشگاه سیاسی جریان خاص همین بس که مسوولان دانشگاه، سرمست از امیال سیاسی، چشم خود را بر حضور فتنه گرانی که در اغتشاشات 88 آتش بر دل ملت انداختند، بسته و عرصه را برای این عناصر تبلیغی علیه نظام در دانشگاه باز گذاشتند تا به خیال خودشان برای دانشجویان روشنگری کنند!

برخی از مسئولین طی سال های اخیر در برابر مطامع جریان ورشکسته سیاسی همواره سر تعظیم فرو آورده و بدون چون و چرا به خواسته های آنان لبیک گفتند، حتی بی شرمی سیاسی را به حدی رساندند که اجازه برگزاری میتینگ های سیاسی در حمایت از این جریان خاص را در دانشگاه صادر کرده و به بهانه های مختلف موجب نفوذ عناصر سیاسی و رواج بازی های سیاسی در دانشگاه شدند.

تبدیل کردن دانشگاه اراک به پیاده نظام احزاب و جریان سیاسی خاص اما، طی روز گذشته( در روز 16 آذر و روز دانشجو ) جریان جدیدی را رقم زد، جریانی که با دروغ پردازی انجمن اسلامی دانشگاه اراک و رسانه های اصلاح طلب در متهم کردن یکی از نهاد های انقلابی  خارج از دانشگاه به لغو مناظره انجمن اسلامی دانشگاه اراک همراه بود.

مناظره ای که نه تنها پوستر آن تصویر محو دختری بود که به عنوان نماد اغتشاشات ۹۶ از سوی رسانه های معاند منتشر شد، بلکه یکی از طرف های این مناظره احمد زیدآبادی از محکومین سیاسی و فعالان فتنه سال 88 بود که علاوه بر تحمل 6 سال زندان، به محرومیت مادام‌العمر از هرگونه فعالیت سیاسی و شرکت در احزاب و مصاحبه و سخنرانی محکوم شد، مناظره ای کاملا بودار و با اهداف خاص پشت پرده که به موقع جلوی آن گرفته شد.

با لغو این مناظره، رسانه های زنجیره ای اصلاحات با انتشار خبری یکی از نهاد های خارج ازدانشگاه را عامل لغو برنامه اعلام کردند، در حالی که این ادعا شب گذشته در گفت وگوی رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان مرکزی با یکی از رسانه های استان تکذیب شد.

حجت الاسلام ایمانی مقدم در گفت وگویی اعلام کرد: «خبر لغو مراسم از طرف یکی از نهاد های خارج ازدانشگاه تا آنجا که بنده خبر دارم صحت ندارد و مستنداتی هم وجود نداشته و ارائه نشده است و کسانی که ادعا می کنند مستندات آن را هم ارائه کنند.»

رواج بازی های سیاسی در دانشگاه و از سوی رسانه های اصلاح طلب آنهم در آستانه انتخابات چیز عجیب و غریبی نیست، چرا که حافظه تاریخی مردم بیدار اراک همواره شاهد بی قانونی های مسوولان و برخی تشکل های این دانشگاه در آستانه انتخابات گوناگون بوده است، پیش از این نیز قرار بود مناظره ای در دانشگاه اراک برگزار شود که در پوستر آن عکس و نام میرحسین موسوی کار شده بود.

به راستی سوال این است چرا مسوولان حراست و دانشگاه در برابر حضور فردی در دانشگاه که سابقه محکومیت و زندان (به دلیل دست داشتن در فتنه 88) داشته، سکوت اختیار می کنند؟

مسوولان نظارتی باید در آستانه انتخابات به اندازه هوشیار باشند تا چنانچه هر مسئولی بخواهد با انجام بازی های سیاسی خود در راستای تخریب اهداف انقلاب اسلامی حرکتی را رقم بزند، قاطعانه با آن برخورد کرده و اجازه ندهند مکان هایی چون دانشگاه به زمین بازی های سیاسی تبدیل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات