امام‌جمعه جدید کلیبر بابیان اینکه خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران پشتوانه‌های مستحکم انقلاب بوده و نباید این فداکاری آن ها در جامعه به فراموشی سپرده شود گفت: رمز ماندگاری انقلاب، شهدا هستند.
کد خبر: ۹۱۹۷۶۹۷
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام‌ محمدرضا متقی فر در دیدار با پدران شهدا و ایثارگران کلیبر با بیان اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران پشتوانه‌های مستحکم انقلاب بوده و نباید این فداکاری آنان در جامعه به فراموشی سپرده شود گفت: رمز ماندگاری انقلاب، شهدا هستند.

وی از ایثار و شهادت به‌عنوان یک فرهنگ متعالی یادکرد و در تبیین جایگاه آن، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت در زمره عالی‌ترین مفاهیم الهی است و شهادت نتیجه والاترین جایگاهی است که یک انسان می‌تواند به آن مقام دست یابد.

حجت‌الاسلام‌ متقی فر خاطرنشان کرد: شرایط امروز کشور بسیار سخت‌تر از دوران دفاع مقدس است زیرا دشمن پس از تحمیل یک جنگ هشت‌ساله به قدرت نظامی ما پی برد و از همین روی جنگ و تحریم اقتصادی را در پیش گرفت.

وی اضافه کرد: کلید عبور کشور از این گردنه دشوار همان فرهنگ ایثار و مقاومتی است که ایثارگران بزرگ‌ترین مروجان آن هستند و برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهند بود.

ارسال نظرات