خبرهای داغ:
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در بیانیه ای تاکید کرد: اما این روزها دانشجو، صدای مردم زجر کشیده از سوء مدیریت ها و ناکارآمدی ها است؛ و‌معترض به دولتی که مذاکره با آمریکا و‌ نگاه به بیرون را سرلوحه قرار داد و اقتصاد کشور را به بن بست رسانید و معیشت مردم را با مشکلات فراوان‌ مواجه کرده است.
کد خبر: ۹۱۹۷۶۸۵
|
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، به مناسبت روز دانشجو بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان بیانیه‌ای را صادر کرد که متن بیانیه به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
مظهر شهامت و سرعت عمل ملت ایران دانشجویانند. مقام معظم رهبری
۱۶ آذر ۱۳۳۲ روزی است که احمد قندچی، مصطفی بزرگ نیا و مهدی شریعت رضوی در دانشگاه تهران پیش پای ریچارد نیکسون، معاون وقت رئیس جمهور آمریکا و در اعتراض به کودتای آمریکایی ۲۸ مرداد در خون خود غلتیدند تا صدای انزجار ملت ایران را از شاه و حامی اصلی اش شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار به گوش جهانیان برسانند و به نماد استقلال طلبی و عزتمندی ملت ایران تبدیل شوند.
۲۶ سال بعد در ۱۳ آبان ۵۸، دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر لانه‌ی جاسوسی، امپریالیسم و آمریکای جهانخوار را از ایران اخراج کرده و راه مداخلات روزافزون آمریکا را مسدود ساخته و بار دیگر استقلال و آزادی ملت ایران را تضمین کردند؛ و اینک... به لطف و یاری خداوند، پس از ده‌ها سال سلطه امپریالیسم بر خاورمیانه و خلیج همیشه فارس، فرزندان انقلاب اسلامی، به زودی یانکی‌های گاوچران را از این منطقه نیز اخراج خواهند کرد تا برای همیشه به خلیج خوک‌ها باز گردند.
اما این روز‌ها دانشجو، صدای مردم زجر کشیده از سوء مدیریت‌ها و ناکارآمدی‌ها است؛ و‌معترض به دولتی که مذاکره با آمریکا و نگاه به بیرون را سرلوحه قرار داد و اقتصاد کشور را به بن بست رسانید و معیشت مردم را با مشکلات فراوان مواجه کرده است.
صدای دانشجو، فریاد عدالتخواهی و شفافیت و مبارزه با فساد است و با حمایت از عملکرد قوه‌ی محترم قضاییه تا برکناری و محاکمه‌ی عاملین این وضعیت سکوت نخواهد کرد.
دوم اسفند ماه ان شاء الله با مشارکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و تشکیل مجلسی ولایی، انقلابی، پاکدست و در خور شان ملت شریف ایران؛ بار دیگر شاهد رشد و شکوفایی ایران عزیزمان در همه‌ی عرصه‌ها خواهیم بود. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها