خبرهای داغ:
امام جمعه گلپایگان گفت: لازمه حرکت دانشجویی امروز نیز الهام گرفتن از خون شهدا ،داشتن روحیه انقلابی و حركت در خط  هدایت امام (ره) و رهبری است و نباید این حرکت تضعیف شود و روح این حرکت مبارزه با استکبار، ظلم ستیزی و حمایت از ملت های مظلوم و آرمان های انقلاب اسلامي است.
کد خبر: ۹۱۹۷۶۸۱
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسيج از گلپایگان، حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه های این هفته نماز جمعه گلپایگان که در مسجد جامع شهر گوگد در سالگرد وفات حضرت آيت الله سيدمحمدرضا موسوي گلپايگاني برگزار شد،با تبریک ولادت امام حسن عسگری(ع) گفت: در عصر امام  حسن عسگري (عليه السلام) شیعه از عصر حضور به عصر غیبت انتقال يافت و تامین و ایجاد شبکه ولایت و هدایت مردم به فقها  و  اين گذر تاريخي بر عهده  اين امام همام بود.

خطيب  جمعه گلپایگان با اشاره به سالگرد وفات آیت الله سيد محمد رضا گلپایگانی بیان کرد: این مرجع تقلید تضعیف نظام را جایز نمی دانستند و در شکل گیری و ادامه مسير و تقويت انقلاب اسلامي، بازوی امام خمینی (ره)  بودند.

حجت الاسلام كرامتي، حرکت دانشجویی ۱۶ آذر1332 را  برخاسته  از  یک غیرت دینی و انقلابی  برشمرد و گفت: لازمه حرکت دانشجویی امروز نیز الهام گرفتن از خون شهدا ،داشتن روحیه انقلابی و حركت در خط  هدایت امام (ره) و رهبری است و نباید این حرکت تضعیف شود و روح این حرکت مبارزه با استکبار، ظلم ستیزی و حمایت از ملت های مظلوم و آرمان های انقلاب اسلامي است.

خطب جمعه گلپايگان، با اشاره به فرصت ایجاد شده در انقلاب اسلامی برای مردم د راستاي  رقم زدن سرنوشت خود تأکید کرد: تعدد ثبت نام کاندیدهای متعدد، روند انتخابات را برای دستگاه های اجرایی و نظارتی و هم برای انتخاب مردم سخت می کند و لذا شايسته است مديراني انقلابي،بصير،كار بلد و دلسوز در عرصه انتخابات حضور یابند.

امام جمعه گلپایگان خواستار عمل به متن قانون اساسي در تاييد صلاحيت ها شد و تصریح کرد: شورای نگهبان مصلحت اندیشی ها را کنار بگذارد ،آنچه در سالهای گذشته شاهد بودیم به دلیل مصلحت اندیشی ها بود که به کشور ضربه زد و مجلسي را  كه مي بايست در مسير ريل گذاري نظام باشد، تضعیف کرد.

 در اين مراسم عبادي سياسي ،بيانيه بسيج دانشجويي دانشگاههاي گلپايگان در سالروز 16 آذر روز دانشجو، در بين الصلاتين توسط يكي از دانشجويان، قرائت شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها