خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو،

دیدار صمیمانه اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی با دادستان شاهرود+ تصاویر

اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۱۹۷۶۷۹
|
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود با دادستان این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که در دفتر دادستانی انجام شد، دکتر عبدالجواد پارسافر در پاسخ به مشکلات و آسیب‌هایی که از طرف دانشجویان مطرح شد با بیان اینکه مشکلاتی که عنوان شد اکثرا به دستگاه‌ها و نهاد‌های دیگر مربوط میشود اظهار کرد:، اما به دلیل کم کاری و ندانم کاری دستگاه‌ها تقصیرات گریبان گیر قوه قضاییه می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین وظیفه دادستان پیگیری حقوق عامه می‌باشد به بحث عدم رعایت قوانین پوششی و نبود حجاب و عفاف در جامعه اشاره کرد و گفت: این موضوع به ضعف قانون بر می‌گردد، اما این مسئله در حال حاضر بیشتر جنبه سیاسی پیدا کرده است تا جنبه فرهنگی.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود به بحث اعتیاد افزود: با توجه به وجود مواد مخدر صنعتی جدید و همچنین روش‌های جدید مصرف نیازمند همفکری گسترده هستیم تا در این مورد نیز بتوان اقدامات موثری انجام داد.
پارسافر به دانشجویان بسیجی در زمینه آگاهی سازی و همچنین ایجاد گروه‌های مشاوره‌ای در زمینه شناسایی و ارائه آسیب‌ها قول همکاری دادند.
وی در خصوص درخواست دانشجویان مبنی بر ایجاد نرم افزار‌هایی جهت نظارت و پیشگیری نیز گفت: در صورت ارائه و شناسایی نرم افزار‌ها همکاری می‌کنیم البته ایجاد این قبیل ساختار‌ها بیشتر بر عهده پایتخت است تا شهرستان ها.
در این دیدار صمیمانه علیرضا صالحی (مسئول شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان) و خانم طلوعی (مسئول قرارگاه خواهران شهرستان) مشکلات و مطالبات دانشجویی را خدمت دادستان محترم مطرح کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها