فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: بومی بودن نماینده ولی فقیه در استان می‌تواند در احیاء ظرفیت‌های فرهنگی و دینی منطقه بسیار موثر باشد.
کد خبر: ۹۱۹۷۶۲۱
|
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در دیدار فرماندهان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با نماینده ولی فقیه در استان گفت: از جهت نگاه فرهنگی به استان ها معتقدیم که نماینده ولی فقیه در استان بومی باشد تا ظرفیت های فرهنگی و دینی را شکوفا کند، چرا که در هر استانی که نماینده ولی فقیه بومی و محلی بود در شکوفایی مسائل دینی و معنوی موثر بود.

وی  افزود: با حضور نماینده ولی فقیه جریانات مذهبی و انقلابی ساماندهی می شود، اما نگرانی ما این است علمای فاضل ما در قم کمتر به استان می آیند که یک نقیصه است. باید پای این آقایان به استان باز شود چرا که غنای حوزه های ما بستگی به حضور علمای لرستانی دارد.

 فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: حدود ۲۰۰ هزار بسیجی شناسنامه دار در استان داریم و ۴ هزار نفر در حلقه های صالحین ساماندهی شده اند.

وی خاصرنشان کرد: مردم لرستان همگرای با انقلاب و ولایت هستند و متن مردم ولایت مدار و با انقلاب است اما شاید از رفتار قوه مقننه و مجریه و قضاییه گله داشته باشند که کاملا طبیعی است.

کشکولی عنوان کرد:در سیل پلدختر مردم در یک چشم به هم زدن تمام دار و ندارشان رفت اما یک شعار ساختار شکنانه ندادند، در حالی که شایعات زیادی بین مردم به وجود آمده بود چنانکه می‌گفتند دریچه سد باز شده و موجب بروز سیل شده است که صحت نداشت.

 وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم سربازی خود را برای ولایت و اسلام آن‌طور که شایسته است انجام دهیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: باید صمیمانه تشکر کنیم از آیت الله میرعمادی، خیلی وقت می گذاشت و کار می کرد، موضوع گیری ها و حضور در صحنه های مختلف ایشان قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه ممنوع است سپاه له یا علیه کاندیداهای انتخاباتی ورود کند و شان خود را بالاتر از این می دانیم که سپاه را برای کاندیدای خاصی، چه اصولگرا چه افراد دیگر هزینه کنیم، اظهار داشت: ما هم به دلایل عقلی و نقلی خودمان به این نتیجه رسیده ایم که نباید سپاه را هزینه کاندیداها کنیم، هرکسی را مردم انتخاب کنند نماینده ما است، ما هیچ دخالتی نمی کنیم اما معیارهای انتخاب را می گوییم، اینکه مردم به افراد پاکدست و دین دار رای دهند.

وی در پایان از زحمات نماینده سابق ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد نیز تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات