حفظ این نظام و انقلاب خط قرمز ماست و با هیچ احدی در این خصوص ملاحظه ای نخواهیم داشت.
کد خبر: ۹۱۹۷۶۰۳
|
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرهنگ پاسدار طالب احمدی نیا فرمانده سپاه ناحیه میناب در رزمایش گردان بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) حکمی گفت: حضور مقتدرانه بسیج دشمن را به زانو در آورده است.

وی با بیان اینکه بسیج با تمام قدرت در مقابل دشمنان ایستاده است گفت: هر جا این نظام و انقلاب مورد تهدید قرار بگیرد بسیج با تمام قدرت وارد میدان خواهد شد و اجازه خودنمایی به دشمنان را نخواهد داد.

فرمانده سپاه ناحیه میناب گفت: حفظ این نظام و انقلاب خط قرمز ماست و با هیچ احدی در این خصوص ملاحظه ای نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه بسیج باید همیشه آماده رزم باشد گفت: امروز بسیج قدرت تفکر را از دشمن گرفته است ولی در عین حال نباید از دشمن غافل بود زیرا دشمن برنامه های دراز مدت برای این نظام و انقلاب ما پیش بینی کرده است و لحظه ای از ما غافل نیست.

سرهنگ پاسدار طالب احمدی نیا فرمانده سپاه ناحیه میناب در ادامه افزود: این انقلاب ما به راحتی به دست نیامده است که دشمنان بخواهند با توطئه و فریب برخی عوامل منافق داخلی و خارجی خدشه ای بر این نظام ما وارد کنند.

این فرمانده افزود: خون های پاک مردانی پای این نظام و انقلاب ریخته شده است که امروز شاهد اعمال ما هستند و ما باید حافظ خون شهیدان باشیم و اجازه ندهیم خون شهیدان هدر رود.

در این رزمایش عملیات های زیادی شامل تیر اندازی، استتار،اختفا، تک و پاتک، کمین و ضد کمین، جهت یابی در شب، ستون کشی شبانه و مقابله با دشمن فرضی توسط بسیجیان با موفقیت انجام شد

ارسال نظرات