گزارشی از اجرای یک شب متفاوت در زرند؛
برنامه ای تحت عنوان یک شب متفاوت برای زرندی ها با حضور پدیده های برنامه عصر جدید و با همت بسیج هنرمندان و همراهی حوزه معاونت فرهنگی شهرداری و اداره ارشاد اسلامی در سالن شهید شیرودی شرکت ذغال سنگ برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۷۵۸۹
|
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶

به گزارش سرویس هنرمندان خبرگزاری بسیج، این برنامه با اجرای یک نمایش طنز با محتوای دفاع مقدس توسط “علیمحمد رادمنش” و “فاطمه رادمنش” برگزار گردید که خوشبختانه با استقبال خوبی روبرو شد و اجرای موسیقی توسط “مرتضی ریاحی” نیز مورد پسند حاضرین در سالن بود.

همچنین پخش قسمت دوم مجموعه تصویری خانواده آقای شهریاری که توسط هنرمندان زرندی تولید گردیده بود نشان دا که هنرمندان این شهر از قابلیت بالای برخوردار میباشند که با نظر برخی از حاضرین بهترین آیتم این مراسم بود

از نکات قابل تامل این برنامه نظم حاکم بر جلسه و حضور جمعی از کارکنان شرکت فولاد زرند ایرانیان در این برنامه بود که نشان از رویکرد مثبت این شرکت صنعتی به پیوست های فرهنگی و اجتماعی بود.

یکی دیگر از نکات مثبت این مراسم هزینه بلیط این برنامه بود که با توجه به جذب حامیان مالی و پخش آنوس های تبلیغاتی جذاب باعث شده بود که قشرهای مختلف جامعه بتوانند از چنین برنامه های دیدن نمایند.

امید است اجرای این برنامه ها در فصول مختلف سال برنامه ریزی و تکرار شود.

صدای زرند به عنوان حامی رسانه ای این برنامه جذاب از مسئولین اجرایی و فرهنگی شهرستان تقاضا دارد تا توجه بیشتری به اینگونه برنامه ها داشته باشند، چرا که اینگونه برنامه ها می تواند بر جامعه و کاهش معضلات اجتماعی تاثیر مثبتی داشته باشد.

ارسال نظرات