حوزه هنری استان کردستان ۱۴ فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی را چهارشنبه ۲۰ آذر ماه ۹۸ با حضور عوامل فیلم‌ها نمایش و مورد نقد و بررسی قرارمی دهد.
کد خبر: ۹۱۹۷۵۴۴
|
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، زانیار لطفی مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با اعلام این خبر گفت: تولید آثار سینمایی که در کمترین زمان ممکن بتواند تأثیر لازم را به مخاطب رسانده و پیام مورد نطر را منتقل نماید در قالب آثار ۱۰۰ ثانیه‌ای جند سالی است مورد توجه جدی قرار گرفته است.

لطفی در این خصوص افزود: برگزاری جشنواره بین المللی فیلم‌های صد ثانیه‌ای که تا کنون ۱۲ دوره آن به همت مؤسسه سوره هنر برگزار می‌گردد در کنار توجه دیگر جشنواره‌های بین المللی به این موضوع نشان از تأثیرگذاری فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای می‌باشد.

لطفی گفت: حوزه هنری استان کردستان نیز بر همین اساس نگاه ویژه‌ای را به این موضوع داشته که کسب سه عنوان برتر در یازدهمین جشنواره فیلم‌های صد ثانیه‌ای و تولید ۲۵ فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای در سال ۹۷ و کسب موفقیت‌های بین المللی توسط فیلمسازان با این اثار در جشنواره‌های داخلی و خارجی نشان از اهمیتی است که فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای دارا می‌باشند.

وی گفت: در ۶ ماهه اول امسال نیز در بخش تولیدی در کنار دیگر تولیدات در بخش فیلم‌های کوتاه داستانی، مستند و پویانمایی در بخش فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای نیز با همکاری ۱۴ کارگردان و فیلمساز توانمند استان این ۱۴ فیلم تولید شده که چهارشنبه ۲۰ آذر ماه ۹۸ ساعت ۱۷:۳۰ با حضور عوامل فیلم و علاقه‌مندان هنر سینما در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران و توسط کارشناسان مربوطه مورد نقد قرار می‌گیرند.

لطفی با اعلام آزاد بودن حضور علاقه‌مندان هنر سینما جهت دیدن این آثار گفت: تولید آثار ارزشمند و تأثیر گذار از اولویت‌های واحد هنر‌های تصویری است و در این راستا از طرح‌ها و فیلمنامه‌های ارائه شده پس از تصویب در شورای تصویب آثار سینمایی به صورت کامل حمایت صورت می‌گیرد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات