خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج دانشجویی استان قزوین در گفتگو با «بسیج»:

الگوی ما در مبارزه با ظلم اهل بیت(ع) هستند/ دانشجویان بسیجی پیشگام حل مسائل کشور هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: روز دانشجو روز مبارزه با استکبار است و امروز آمریکا رهبر مستکبران جهان است.
کد خبر: ۹۱۹۷۵۲۴
|
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲

حجت الاسلام کرمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین گفت: امسال روز دانشجو مصادف است با وفات حضرت فاطمه معصومه(س)، بانوی بزرگواری که محبت او در دل تمام مردم ایران قرار دارد.


وی افزود: الگوی ما به عنوان یک جامعه مکتبی و اسلامی، اهل بیت (علیه السلام) هستند که مهمترین شاخصه آن ها این بود که هیچگاه در برابر ظلم و ستم زمان خود سکوت نکرده و همواره به مبارزه با آن پرداختند.

این مسوول  در ادامه با یادآوری قیام اباعبدالله الحسین(علیه السلام) در برابر حکومت طاغوت یزید گفت: امام حسین(علیه السلام) در مبارزه با ظلم و طاغوت از جان و مال خود در این راه فداکاری کردند.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به اقدام دانشجویان در سال 1332، گفت: دانشجویان با اعتراض به اقدامات مداخله جویانه آمریکا در سرنگونی دولت مصدق و سپس حمایت آمریکا از دولت مستبد پهلوی به مبارزه با استکبار پرداختند؛ که رژیم پهلوی از این اعتراضات برنتابید و سه تن از دانشجویان را در سال 1332 به شهادت رساند.


وی یادآور شد: جنبش های دانشجویی در کشور همواره ماهیت ضد استکباری داشته اند و نقش دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی، نقش مهم و تاثیرگذاری بوده است.

 

دانشجویان بسیجی پیشگام حل مسائل کشور هستند


حجت الاسلام کرمی افزود: نسل دانشجو باید این وقایع تاریخی را بداند و همواره در دفاع از مظلوم گام بردارد.
وی در ادامه با اشاره به جنبش هسته های مسئله محوری در بسیج دانشجویی افزود: دانشجویان کشور باید به دنبال حل مسائل پیش روی کشور باشند و امروز به لطف خدا، دانشجویان بسیجی پیشگام در این عرصه هستند.


وی تبیین کرد: هسته های مسئله محور در دانشگاه ها می کوشند با تمرکز بر روی مسائل، شناسایی دقیق تری بر روی مسائل شکل بگیرد تا راه حل بهتر و موفق تری بدست آید.


حجت الاسلام کرمی در ادامه گفت: در هسته های مسئله محور نخبگان با هر سطح و گرایشی دور هم جمع میشوند و به دنبال حل مشکلات جامعه برمی آیند.

وی با اشاره به قضایای اخیر در مسئله بنزین یادآور شد: باید صف اشرار را از مردم عادی جدا کرد زیرا، مردم ایران، مردمانی دلسوز و فداکاری هستند و هرگاه با آنان به صورت صادقانه و شفاف صحبت شده پای کارآمده اند و مشکلات کشور را از پیش رو برداشتند.

کرمی  در پایان خاطر نشان کردند: منافقین و اشرار از قبل برنامه ریزی کرده بودند تا با استفاده از مشکلات معیشتی جامعه و اعتراضات مردمی، اهرم فشاری بر علیه نظام و امنیت ملی قرار دهند که با درایت رهبری عزیز و هوشیاری ملت بصیر و آگاه کشورمان این توطئه دشمنان نقش برآب شد.

9001/تب30

ارسال نظرات
پر بیننده ها