خبرهای داغ:
استاندار قزوین

مجلس مقتدر، نیاز به نمایندگان متخصص دارد

استاندار قزوین گفت: هر چه مجلس مقتدرتر و نمایندگان متخصص تر باشند می توانند آینده بهتری را درکشور رقم بزنند.
کد خبر: ۹۱۹۷۴۶۱
|
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استاندار قزوین عصر امروز در بازدید از ستاد مرکزی انتخابات قزوین، البرز و آبیک در جمع خبرنگاران بیان کرد: امیدواریم انتخابات این دوره پرشورتر و با حضور حداکثری مردم حاصل شود تا باردیگر افتخار نصیب جمهوری اسلامی شود و بتوانیم از گذرگاه های سخت عبور کرده و مجلس مقتدری تشکیل شود.

وی گفت: امروز آخرین روز ثبت نام کاندیداهاست و بلافاصله از فردا فرآیند رسیدگی به صلاحیت کاندیداها آغاز می شود و وظیفه هیات های اجرایی از فردا آغاز می شود و رسیدگی به صلاحیت کاندیداها انجام می شود.

 

جمالی پور اظهار کرد: مردم نسبت به دوره های قبل، بصیرتر و آگاه تر هستند و به نوعی تحت تاثیر بداخلاقی ها و خارج از ضوابط و اخلاق نمی روند و توصیه ما به کاندیداها این است خود را ملتزم به قانون بدانند و اگر می خواهند در آینده به مجلس ورود یابند باید ملتزم به قانون باشند سپس قانون را برای دیگران اجرا کند. دوم، اخلاق مدار باشد ما مسلمان هستیم و به هرقیمتی نباید به مجلس وارد شد.
امیدواریم انتخابات این دوره از بهترین انتخابات کشور در همه عرصه ها باشد.

مدیر ارشد اجرایی استان عنوان کرد: مردم به انقلاب دلبستگی دارند و یقینا با اصل انقلاب مساله ای ندارند و اصل انقلاب مورد تایید مردم بوده و انتحابات گذشته نشان دهنده حمایت مردم از نظام بوده است. هر چه مجلس مقتدرتر و نمایندگان متخصص تر باشند می توانند آینده بهتری را درکشور رقم بزنند.

وی افزود: رسانه ها با رعایت اخلاق و اصل امانتداری می توانند بر اساس وظایف مطبوعاتی، شایستگان و متخصصان را به مردم معرفی نمایند. اما ما در جایگاه نماینده دولت، موظف به اجرای برخی قوانین هستیم.

استاندار قزوین افزود: ما به دنبال انتخابات شفاف به دور از حاشیه هستیم و یکی از کارهای مهمی که باید انجام دهیم حفاظت و صیانت از رای مردم است.

جمالی پور اضافه کرد: توصیه ما حکم قانون است. یکی از راه های جلب اعتماد مردم و مشارکت حداکثری مردم، حکم قانون است. حکم قانون از سوی هیات های اجرایی و نظارت، اجرا شود تا با شفاف سازی اعتماد مردم را جلب نماییم.

وی ادامه دد: رعایت قانون و توجه به امنیت ملی بسیار مهم است. نقد عالمانه و کارشناسی و به چالش کشیدن باید در چارچوب قانون باشد. با توجه به برخی تخلفات، قصد شکایت از هیچ کس را نداریم و کاندیداها نیز طوری رفتار کنند که منتج به شکایت نشود.

جمالی پور گفت: به ما تخلفات مختلفی را گزارش کردند که اگر جدی باشد در بررسی صلاحیت درج خواهد شد. مردم محرم هستند و ما هیچ چیز را از مردم نباید پنهان کنیم چرا که موجب دل رنجی مردم می شود.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها