مسئول بسیج فرهنگیان چهارمحال و بختیاری خبرداد:

برگزاری دوره توانمندسازی معلم آینده ساز در شهرکرد

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از برگزاری دوره توانمندسازی فرهنگیان با عنوان" معلم آینده ساز" در شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۷۴۳۰
|
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹

به گزارش سرویس بسیج فرهنگیان خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار سیداصغر موسوی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مرحله سوم دوره آموزشی و توانمندسازی فرهنگیان بسیجی استان شامل؛ مدیران، معاونین پرورشی و معلمان در تراز انقلاب اسلامی در شهرکرد برگزار شد.

وی افزود: فرهنگیان بسیجی از 200 مدرسه ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم سراسر استان چهارمحال و بختیاری تاکنون در این دوره که مرحله سوم آن در حال برگزاری است، شرکت کرده اند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طرح در 4 مرحله انجام می شود و در طی سه سال تمامی 2هزار آموزشگاه دولتی سراسر استان در حوزه های کاهش آسیب های اجتماعی و توانمندسازی در زمینه تحقق سند بنیادین تحول آموزش و پرورش و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب آموزش می بینند.

وی، گفت: در این دوره های آموزشی، مسائل مربوط به تربیت نوجوانان و جوانان که در تحقق گام دوم نقش اساسی دارند، مطرح می شود.

گفتنی است: سومین مرحله دوره توانمندسازی "معلم آینده ساز" با حضور قریب به 600 نفر از فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار