رییس کمیته امداد سرخه گفت: یکی از اهداف سپاه پاسداران و کمیته امداد محرومیت زدایی است و این نشان دهنده مسیری مشترک میان این دو است
کد خبر: ۹۱۹۷۴۱۰
|
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج سرخه، نوروزی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سرخه در جمع پاسداران و سربازان ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه با اشاره به فعالیت‌های کمیته امداد، گفت: یکی از نقاط مشترک بین کمیته امداد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محرومیت زدایی و کمک به محرومان است. کمیته امداد امام خمینی در بخش نیازمندانی که منابع مالی ندارند و بصورت محدود تر، اما سپاه در همه موارد و با گستره بیشتری خدمات به آحاد جامعه بخصوص محرومین ارائه می‌دهد.

وی افزود: فعالیت‌های فرهنگی، حقوقی، تهیه جهیزیه، تأمین و تهیه مسکن با مشارکن نیکوکاران و افراد تحت حمایت و همنین سایر سازمانها، همچنین رسیدگی به بیماران در طرح شفا، محسنین و ایتام که در اسلام به آن بسیار اشاره و تأکید شده است از جمله خدماتی است که کمیته امداد به حمایت شوندگان خود ارائه می‌دهد.

رئیس کمیته امداد شهرستان سرخه با اشاره به تشکیل دبیرخانه زکات شهرستان با حضور امام جمعه و فرماندار در این مرکز؛ بیان داشت: در شهرستان سرخه ۱۱۲ فرزند یتیم، محسنین و بیمار داریم که از بین بیماران ۵۰ نفر بیمار پرهزینه هستند که یکی از آنان مبتلا به بیماری پروانه‌ای است. در حال حاضر از بین ۱۱۲ نفر فقط ۱۵ نفر فاقد حامی هستند کا ان شاء الله به زودی حامیانی برای حمایت آنان مراجعه می‌کنند.

وی افزود: در طرح محسنین کسانی تحت پوشش قرار می‌گیرند که پدران و مادرانشان جدا از هم زندگی می‌کنند و یا پدران و مادران صلاحیت نگهداری آنان را ندارند و در طرح شفا بیماران صعب العلاج و بیمارانی که برای پرداخت هزینه‌های درمانیشان دچار مشکل هستند تحت پوشش کمیته امداد قرار می‌گیرند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها