مدیرکل ارتباطات و فناور اطلاعات لرستان، گفت: ۷۴۵ روستای این استان به شبکه ملی اطلاعات و بهره‌مندی کامل از ظرفیت‌ها و مزایای آن تا پایان سال جاری دسترسی پیدا می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۹۷۴۰۸
|
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، شهاب حیدری امروز در جمع خبرنگاران از دسترسی ۷۴۵ روستای لرستان به شبکه ملی اطلاعات و بهره‌مندی کامل از ظرفیت‌ها و مزایای آن تا پایان سال جاری خبر داد.

وی، وزارت ارتباطات تا پایان برنامه ششم توسعه تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار را به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌کند که تاکنون هزار و ۲۴۵ روستای این استان به این خدمت تجهیز شده‌اند.

مدیرکل ارتباطات و فناور اطلاعات لرستان، افزود: با توجه به قرار گرفتن روستاهای کمتر از ۲۰ خانوار در مسیر اجرای این طرح، روستاهای دارای جمعیت ۱۰ تا ۱۵ خانوار استان نیز در مناطق مختلف به شبکه ملی اطلاعات متصل شده‌اند.

حیدری  گفت: با دسترسی مردم مناطق روستایی به شبکه ملی اطلاعات، سطح کیفی زندگی در این مناطق دچار رشد قابل محسوسی خواهد شد که این هدف نتیجه‌هایی مانند ایجاد اشتغال، تحقق دولت الکترونیک، ایجاد عدالت اجتماعی دارد که با استفاده از ظرفیت‌های شبکه ملی اطلاعات دسترسی به این هدف به‌ زودی در تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار ممکن خواهد شد.

ارسال نظرات