خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ملکان در گفتگو با «بسیج»:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ملکان گفت: مردم در فتنه اخیر، حقیقتأ به فرمایش امام خمینی(ره) عمل کردند که امام فرموده بودند؛ «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما نرسد» و همینطور هم شد که با اشاره مقام معظم رهبری در سخنان درس خارج از فقه آن بزرگوار، بالافاصله مردم صف خود را از آشوبگران جدا کردند.
کد خبر: ۹۱۹۷۴۰۱
|
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۶

 حجت الاسلام عربعلی جمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، گفت: مردم در فتنه اخیر، حقیقتأ به فرمایش امام خمینی(ره) عمل کردند که امام فرموده بودند؛ «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما نرسد» و  همینطور هم شد که با اشاره مقام معظم رهبری در سخنان درس خارج از فقه آن بزرگوار، بالافاصله مردم صف خود را از آشوبگران جدا کردند.

وی افزود: این قدرت ولایت فقیه بود که مردم را با دست های پشت پرده و پنهان این ماجرا آشنا کرد که شیطان در پشت پرده بود و این ولی فقیه بود که چهره شیطان و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسراییل جنایتکار را در این ماجرا عیان کرد و پس از آن مردم آگاه شدند و به میدان آمدند و فتنه را خنثی کردند.

حجت الاسلام جمالی خاطرنشان کرد:ب یان و پیام آقا در این ماجرا، مانند آب روی آتش بود و فتنه را خاموش کرد و با ورود آقا بسیاری از خطرات و احتمالات خطری که وجود داشت از بین رفت.

وی ادامه داد: پس با این تفاسیر مردم باید قدر این گوهر گرانبها و بی بدیل یعنی قدر ولایت فقیه را بدانند که در همه عرصه ها  و تنگناها به ملت امید و راه عزت و سربلندی را به ملت نشان می دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها