خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: حوزه‌های علمیه و روحانیان باید منویات رهبری در عرصه‌های فرهنگی را مورد توجه قرار دهند.
کد خبر: ۹۱۹۷۳۸۲
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی روز شنبه در آئین تکریم و معارفه مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: حوزه‌های علمیه باید منویات و مطالبات رهبری در عرصه‌های فرهنگی را مورد توجه قرار دهند.

وی با بیان اینکه، مدیران این مرکز باید پیگیری‌های مجدّانه‌ای برای ارائه خدمات بهتر به روحانیان داشته باشند، ادامه داد: آذربایجان‌غربی به لحاظ شاخص‌های سرانه معیشتی در کشور، جزو استان‌های کم‌برخوردار محسوب می‌شود، که با توجه به این امر، انتظار داریم مدیران مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و همه مسوولان نگاه ویژه و بسته‌های حمایتی بیشتری برای این استان داشته باشند.

وی به ظرفیت آذربایجان‌غربی در بخش‌های اقتصادی اشاره کرد و ادامه داد: امتیاز هم‌مرز بودن با سه کشور می‌تواند زمینه مهمی برای سرمایه‌گذاری و ایجاد درآمدهای پایدار برای حوزه‌های علمیه باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی اظهار امیدواری کرد که مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با توجه به تنگناهای اقتصادی موجود در کشور با استفاده از ظرفیت‌های استان سرمایه‌گذاری‌های لازم برای ایجاد درآمدهای پایدار و کمک‌کننده به حوزه‌های علمیه را در دستور کار خود و اولویت‌های برنامه‌ای خود قرار دهد.

در این آیین حجت‌الاسلام علی مرادی به عنوان سرپرست مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان‌غربی معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام حمید راحلی قدردانی شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات