نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه اختلاف سلیقه سیاسی نباید موجب نزاع در کشور شود گفت: دانشجو باید سیاست را بفهمد و بداند اما سیاست‌زده نباشد زیرا وقتی دشمن قصد فتنه در کشوری داشته باشد در قشری نفوذ می‌کند که بینش سیاسی نداشته باشد.
کد خبر: ۹۱۹۷۳۶۳
|
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی در همایش دیدار تشکل‌های دانشجویی استان گیلان با وی در رشت اظهار داشت: از ابتدای انقلاب با دانشگاهیان ارتباط داشتم و نخستین کتابی که از دانشگاه گیلان برای مطالعه گرفتم یک کتاب تاریخی بود.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه از مشکلات صنفی دانشجویان با خبر هستم گفت: مطالبات سیاسی فرهنگی و اجتماعی مانند مشکلات محیط‌زیستی و وضعیت رودخانه‌های گیلان که در این جلسه مطرح شد دغدغه من نیز است و در جلسات مختلف آن را بیان می‌کنم.

 

وی با اشاره به اینکه نماینده ولی‌فقیه وظیفه نظارتی دارد تصریح کرد: به رئیس‌ جمهور گفتم از منتقدان ایشان هستم اما در کنار نقد راه‌حل نیز ارائه می‌دهم و تخریب نمی‌کنم زیرا وی نماینده مردم و تنفیذ شده مقام معظم رهبری است.

 

فلاحتی تأکید کرد: کسی که مسئولیت و مدیریت یک بخش فرهنگی را دارد باید سعه‌صدر و گوش شنوا داشته باشد و نمی‌دانم چرا عده‌ای از دانشجویان می‌ترسند در حالی‌ که آنان فرزندان ملت هستند و حسابشان از فتنه‌گران جدا است.

 

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه امام(ره) دانشجویان را ذخایر کشور می‌دانست بیان کرد: دانشجو باید سیاست را بفهمد و بداند اما سیاست‌زده نباشد زیرا وقتی دشمن قصد فتنه در کشوری داشته باشد در قشری نفوذ می‌کند که بینش سیاسی نداشته باشد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه اختلاف سلیقه سیاسی نباید موجب نزاع در کشور شود عنوان داشت: بیکاری و مشکلات محیط‌ زیستی از جمله مسائل مهمی در گیلان هستند که ما با کمک نهادهای علمی، دانشگاهی و حوزوی به فکر برطرف کردن آن هستیم.

 

فلاحتی اولویت برای مدیریت در گیلان را با افراد بومی عنوان کرد و افزود: اگر دانشجویی که برای استان دیگر است و در گیلان درس خوانده و می‌تواند مفید باشد باید از او برای برطرف کردن مشکلات استان استفاده کنیم.

 

وی با تأکید بر اینکه دانشجویان برای خودسازی و رابطه با خدا و اهل‌بیت(ع) باید در مسیر معنویت باشند گفت: برای من باعث افتخار است که در کنار دانشجویان و اساتید باشم و در این مدت در برنامه‌های مختلفی حضور پیدا کردم و حرف‌های آنان را شنیدم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات