خبرهای داغ:
یادواره بزرگ شهدای شهر شرافت با حضوراقشارمختلف مردم،مسولان محلی وشهرستانی ،خانواده معظم شهدا وایثارگران در مسجدجامع این شهر برگزارشد.
کد خبر: ۹۱۹۷۳۳۳
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج نیوزدر شوشتر به همت ناحیه مقاومت بسیج شوشتر وحوزه مقاومت سه روستایی علی ابن ابیطالب (ع) یادواره بزرگ شهدای شهر شرافت با حضوراقشارمختلف مردم،مسولان محلی وشهرستانی ،خانواده معظم شهدا وایثارگران در مسجدجامع این شهر برگزارشد.

 درابتدای این مراسم حجت السلام مرعشی امام جمعه شهر شرافت ضمن عرض خیر مقدم وخوش آمدیی به همه حضار وشرکت کنندگان در این یادواره در سخنانی به بیان جایگاه شهدا وایثارگران پرداخت وگفتند:شهادت در راه اسلام چیز عجیبی نیست وهمه ماباید قدردان ایثاروشجاعت همه رزمندگان ومدافعان امنیت وآرامش این مرزوبوم باشیم ودشمنان ما باید این را بدانند که جوانان وبسیجیان این کشور وانقلاب تا پای جان از حریم وامنیت این کشور وانقلاب دفاع خواهند کرد.
درادامه این مراسم سرهنگ پاسدارعبدالهادی حسین زاده فرمانده اسبق سپاه شوشتر ولالی واز یادگاران هشت سال دفاع مقدس درسخنانی ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدا به بیان جایگاه عظیم ووالای شهدا پرداخت وابراز داشتنداگرمردم ومسولین وحدت داشتند وباهم هماهنگ باشندهیچ چیز روی این انقلاب تاثیرنخواهدگذاشت صدتامثل امریکاواروپاباانگلیس نمیتوانندکاری بکنند.
 
 امروزه دشمنان این انقلاب وکشور از همه توان وظرفیت خوددر جهت ضربه زدن به امنیت وآرامش این کشور دریغ نخواهد کرد و آنها تاب دیدن این امنیت را ندارند چون دشمنان ما در خیال خود با ترقه بازیهای که به قول رهبر انقلاب گاهی در کشور به پا میدارند فکر میکنند که این انقلاب واسلام با این گونه نقشه ها برهم زده خواهد شد.
سرهنگ حسین زاده ادامه دادند:شما جوانان ونوجوانان وهمه مردم انقلابی باید بدانید تا زمانی که این کشور این رهبر عزیز وفرزانه را دارد دشمنان نابودی وبرهم زدن این انقلاب را در خواب خواهند دید وبه فضل خداوند وامام زمان همه نقشهای شوم آنها به خودشان بر میگردد.درپایان این مراسم از خانواده های معظم شهدا وایثارگران با اهدا لوح وهدایا تقدیر بعمل آمد. خاطرنشان میشودشهر شرافت با تقدیم ۱۲شهید دین خودرا به اسلام وانقلاب اداکرده است.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها