خبرهای داغ:

برگزاری تمرینات تاکتیکی گردان امام رضا(ع) هندیجان

فرمانده گردان عملیاتی امام رضا(ع)شهرستان هندیجان از برگزاری تمرینات تاکتیکی بسیجیان گردان در راستای حفظ انسجام و آمادگی دفاعی و رزمی در منطقه عمومی شهرستان هندیجان خبرداد .
کد خبر: ۹۱۹۷۳۱۷
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵

پاسدار عبدالرسول محبعلی در شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: برنامه های متنوعی شامل آموزش ها و تمرینات تئوری و علمی برای بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا(ع)با مدت مشخص شده در حال برگزاری است.


وی افزود : نیروهای بسیجی گردان در بالاترین آمادگی دفاعی و رزمی و امنیتی و امدادی هست و در هر شرایطی از کشور دفاع می کند و در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی می کند. 


وی بابیان حضور فعال بسیجیان گردان در تمرینات تاکتیکی گفت: بسیجیان گردان با فراخوانی گردانی حضوری فعال در تمرینات تاکتیکی دارند که موجب شور و نشاط در میان بسیجیان شده است و اینگونه تمرینات در راستای آمادگی نقش تاثیر گذاری دارد .


پاسدار محبعلی فرمانده گردان عملیاتی امام رضا(ع)شهرستان هندیجان عنوان کرد : حضور فرمانده هان سپاه و انتظامی هندیجان و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه هندیجان و رئیس اداره کمیته امداد امام راحل شهرستان در هنگام بدرقه بسیجیان در تمرینات تاکتیکی موجب دلگرمی و ایجاد انگیز بسیجیان گردان شد.


وی با اشاره به ادامه دیگر برنامه های گردان در سال جاری بیان کرد : طبق برنامه ریزی و هماهنگی ها ، مراسمات و ماموریت های گردان با بهترین کیفیت با حضور پر شور بسیجیان گردان در سال جاری انجام خواهد گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها