خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه سپاه گلستان:

16 آذر نماد آزادی خواهی و استکبار ستیزی است

حجت الاسلام والمسلمین رعایتی ؛ نماینده ولی فقیه سپاه نینوا صبح امروز در همایش بصیرتی به مناسبت روز دانشجو در حسینیه غدیر سپاه نینوا گفت : 16 آذر روز دانشجو و نماد روحیه عدالت طلبی ، آزادی خواهی و استکبارستیزی فرزندان این سرزمین است.
کد خبر: ۹۱۹۷۲۹۴
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام جعفر رعایتی ؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا صبح امروز در همایش بصیرتی به مناسبت روز دانشجو که در حسینیه غدیر سپاه نینوا برگزار شد گفت : 16 آذر روز دانشجو و نماد روحیه عدالت طلبی ، آزادی خواهی و استکبارستیزی فرزندان این سرزمین است.

حجت الاسلام رعایتی در ادامه بیان داشت : از دانشجویان عزیز انتظار میرود در جهت تحقق گام دوم انقلاب گام برداشته تا با روحیه جهادی و ورود به عرصه های مختلف کشور،در راستای حل مسائل مردم و کشور و با گفتمان سازی و مطالبه گری  حق مدارانه  و جهاد علمی و عملی گامی رو به جلو در جهت تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و رفع مشکلات مردم بردارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا در ادامه با اشاره به فتنه اخیر کشور اظهار داشت : استکبار با کمک برخی عوامل منافق داخلی و اشرار قصد داشتند تا در ایام نزدیک به انتخابات با ایجاد دو قطبی کشور را به آشوب بکشانند اما به محض اعلام سهمیه بندی بنزین و افزایش نرخ آن ،فرصت را مناسب دیده و کشور را دچار ناامنی و خسارات زیادی را به اموال عمومی وارد کردند.

این مقام مسئول در پایان گفت : مقام معظم رهبری در فتنه اخیر ، مانند امام راحل (ره) از تصمیم سران قوا حمایت کرده و بار دیگر خود را فدای امنیت و اقتدار کشور و نظام اسلامی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها