فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با برگزاری یادواره های شهدا عطر دفاع مقدس زنده می شود.
کد خبر: ۹۱۹۷۲۸۹
|
۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر یادواره ۱۱۷ شهید و ۱۴ شهید گمنام شهرستان دیر شب گذشته با حضور پرشور مردم و مسؤولان استانی و شهرستانی در مصلی نماز جمعه محراب بندر دیر برگزار شد.
سردار سیدمحمد باقر زاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در این آیین اظهار داشت: ثبات نظام، امنیت و آرامش این مرزبوم مدیون شهدا و ایثارگران می باشد.
وی گفت: اگر نقش آفرینی خانواده شهداء در پشت جبهه و در بحث تعلیم و تربیت فرزندان، مدیریت خانواده و پشتیبانی از جنگ نبود، این پیروزی ها در جنگ میسر نمی شد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: درس حماسه آفرینی و شیوه زندگی شهدا باید به نسل‌های جوان امروزی و آینده تبیین و اشاعه شود.
باقرزاده با بیان اینکه بسیج نماد ایثار، اخلاص، فداکاری و عشق به اسلام می باشد، افزود: یکی از برکات الهی نظام، تشکیل بسیج مستضعفین است.
وی در پایان با اشاره به اینکه رزمندگان با صلابت و اقتدار بر عهدی که بسته بودند می ماندند، اضافه کرد: باور ما بر این است که جنگ هشت ساله دفاع مقدس یک عاشورای دیگری بود که در نوع خود استمرار واقعه عاشورا محسوب می شود که رزمندگان با تأسی از امام حسین (علیه السلام) و واقعه عاشورا این جنگ هشت ساله را اداره کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها