مدیر سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان از تمدید مهلت پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در این استان تا پایان آذر ماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۷۲۶۰
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
یوسف علی بیگی، مدیر سازمان بسیج رسانه استان از تمدید پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خبرداد و گفت: با توجه به قطعی اینترنت طی روز‌های اخیر، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان آذر ماه تمدید شد.

وی ادامه داد: پنجمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» سیستان و بلوچستان در بخش‌های عکس، یادداشت و مقاله، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر و موشن‌گرافی برگزار می‌شود.

 علی‌بیگی محور‌های ویژه این جشنواره را وحدت و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: مقاومت و دفاع مقدس، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن شناسی، اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی، بسیج و حوزه‌های اقدام، موضوعات آزاد اجتماعی و دستاورد‌های انقلاب اسلامی از دیگر محور‌های این جشنواره است.

مسئول سازمان بسیج  رسانه سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: سال ۹۵، ۷۰ اثر به این جشنواره ارسال، سال ۹۶، ۲۰۰ اثر ارسال، سال ۹۷، ۴۵۰ اثر و امسال پیش بینی می‌شود بیش از ۸۰۰ اثر به این جشنواره ارسال خواهد شد.

علی‌بیگی افزود: هر نفر می‌تواند در هر بخش سه اثر از آثار منتشر شده در یک سال گذشته خود را در قالب‌های مختلف به این جشنواره ارسال کند.
ارسال نظرات