معاون گفتمان سازی ومطالبه گری بسیج دانشجویی استان زنجان تاکید کرد؛
معاون گفتمان سازی ومطالبه گری بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: روز دانشجو؛ فرصت مناسبی برای مطالبه گری خواسته های این قشر از مسئولین است.
کد خبر: ۹۱۹۷۲۵۹
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱

احمد بیگدلی در گفتگو با خبرنگار بسیج با بیان اینکه امام خمینی در روز دوم آذرماه سال ۶۷ فرمان تشکیل بسیج دانشجویی را صادر کردند، اظهار داشت: دانشجویان بسیج پس از دریافت پیام تاریخی حضرت امام (ره) دوران پرفراز و نشیبی را طی کردند، اما امروز به بالندگی خود رسیده و رسالت خود در محور‌های خودسازی و دین‌داری، خدمت‌رسانی، عدالت‌خواهی، تلاش برای ایجاد حکومت اسلامی و جلوگیری از نفوذ استکبار، را دنبال می‌کنند و برای رسیدن به این رسالت‌ها مأموریت‌ها و برنامه‌های مختلفی انجام داده‌اند.

 

 وی ادامه داد:روز دانشجو فرصت دیده شدن دانشجو و بهترین زمان برای بیان مطالبات دانشجویی و در واقع بهترین فرصت برای انجام رسالت دانشجویی از مسئولان است هرچند این دغدغه ها با ذائقه های بسیاری سازگار نیست.

 

وی با اشاره به اینکه به مناسبت روز دانشجو برنامه های متنوعی در دانشگاه‌های استان برگزار خواهد شد، افزود: برگزاری تریبون آزاددر موضوع افزایش قیمت بنزین وحواشی آن،برگزاری مناظره دانشجویی وکرسی آزاد اندیشی توسط دانشجویان از برنامه های در نظر گرفته شده در این روز می باشد.

 

بیگدلی با اشاره به اینکه  مطالبه گری در تمامی موضوعات ، یکی دیگر از برنامه های اصلی بسیج دانشجویی است ادامه داد:حضور استاندار زنجان در جمع دانشجویان  و پاسخ به مطالبات دانشجویی در یکی از دانشگاههای استان از دیگر برنامه های این روز خواهد بود.

 

وی مهمترین هدف بسیج دانشجویی را تربیت دانشجوی دغدغه مند و حساس  به سرنوشت ومسائل کشوردانست وگفت: بسیج دانشجویی مانند دوره جنگ تحمیلی که در عرصه حضور داشته و شهید تقدیم انقلاب کرده است، امروز نیز در شرایط جنگ نرم، آمادگی دارد تا در عرصه اقتصادی، علمی، فرهنگی و همچنین مبارزه با آسیب های اجتماعی، ورود پیدا کند.

ارسال نظرات