خبرهای داغ:
یاداشت/ صادق چگینی:

از صفر تا وی آی پی!!!

مشکلات معیشتی و فساد از محورهای آزاد مصاحبه خبرنگاران بود لذا از کجا آورده اید به راحتی توسط رسانه ها پرسیده می شد که برخی به صراحت اموال خود را اعلام میکردند و برخی نیز مدعی بودن ریالی هزینه نمی کنند.
کد خبر: ۹۱۹۷۲۵۸
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴

در ادوار گذشته انتخابات مجلس سازماندهی خاصی برای خبرنگاران وجود نداشت. اکثر رسانه خود را با وابستگی به جریانهای فکری همراه و از کاندیداهای خود تصویر برداری میکردند یا در حیاط فرمانداری در سرما و گرما بدون داشتن فضای خاص منتظر می ماندند تا بتوانند یک سوال از کاندیداها بپرسند.

با حضور فرماندار جدید شفیعی و تلاش محسن رحیمی و خضری اتاق ویژه مصاحبه با کاندیداها افتتاح شد و تمام سوالات مد نظر مردم توسط خبرنگاران پرسیده می شود.

در اتاق مصاحبه هیچ خط و مشی جریانی وجود ندارد جز هماهنگی بین رسانه ها برای مطالبه حقوق مردم و شفاف سازی ظرفیت کاندیداها تا درقدم اول و ورود برای مردم ناشناخته نباشند.

حضور مکرر فرماندار در بین رسانه ها با روی باز و لبخند همیشگی به نوعی خستگی را از تن رسانه ها ربیرون کرد.

در گذشته جایگاه صفر رسانه ها در برآورده کردن ظرفیت و توانمندی داوطلبین امکان انتخاب درست را برای مردم سخت می کرد.

با برنامه آقای شفیعی فرماندار به عنوان مسئول اجرای انتخابات حوزه قزوین رسانه ها این بار در بطن کار قرار گرفتند و تقریبا لایه های پنهان کاندیداها برای اولین بار کنار رفت تا مردم با دید بهتری انتخاب کنند.

با اتاق ویژه خبرنگاران می توان گفت از صفر تا وی آی پی سهمی برای خبرنگاران در نظر گرفته شده است. شوخی خبرنگاران و گیر دادن به داوطلبین و فضای شاد حاکم بر مصاحبه ها بهترین نوع هم اندیشی و دور بودن از خبط و ربط های ساختگی اگر به سطح جامعه تسریع پیدا کند می تواند حضور پرشوری در انتخابات را رقم بزند.

در اتاق مصاحبه نه کنسرت بود نه دختر میدان انقلاب، نه فرماندار جریانی بود نه فراموشی مردم. با روند فعلی به برگزاری انتخابات سالم و پرآوازه امیدواریم. اکثر کاندیداها و نمایندگان فعلی براین باور بودند که مجلس برابر گفته امام راحل در راس امور نیست و باید تلاش کرد که این امر اتفاق بیفتد.

مشکلات معیشتی و فساد از محورهای آزاد مصاحبه خبرنگاران بود لذا از کجا آورده اید به راحتی توسط رسانه ها پرسیده می شد که برخی به صراحت اموال خود را اعلام میکردند و برخی نیز مدعی بودن ریالی هزینه نمی کنند.

102/گ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار