نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برنامه ریزی برای ورود به عرصه های سخت در دستور کار بسیج اساتید استان باشد.
کد خبر: ۹۱۹۷۲۵۰
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰

به گزارش سرویس بسیج اساتید خبرگزاری بسیج از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در دیدار با شورای بسیج اساتید استان، گفت: با توجه به آرایش جنگی همه‌جانبه دشمن علیه انقلاب، ما نیز باید آرایش جنگی داشته باشیم و در این خصوص بسیج اساتید باید برنامه ریزی لازم برای ورود به عرصه‌های سخت را در اولویت کار قرار را دهد.

وی با اشاره به وضعیت حساس کشور، تاکید کرد: باید فرهنگ عقلانیت را در سطوح مختلف جامعه، گسترش دهیم چرا که انقلابی‌گری ریشه در عقلانیت دارد.

حجت الاسلام محامی با اشاره به این که بسیجی بودن یک افتخار است، تاکید کرد: بسیج اساتید باید یک ارزیابی از عملکرد خود در طی ۴۰ سال گذشته داشته باشد و از این ارزیابی برای هرچه بهتر شدن برنامه‌های آینده بهره بگیرد.

امام جمعه زاهدان ضمن تشریح بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب، خاطر نشان کرد: سیستان و بلوچستان دارای امکانات و استعداد‌های فراوانی است، اما در حال حاضر فقر فرهنگی، علمی و اقتصادی در این خطه مشاهده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: زمینه کار و فعالیت در سیستان و بلوچستان زیاد است که باید هر بخش در حوزه کاری خود و براساس اهمیت تعدادی برنامه را در اولویت قرار داده و مهمترین آن را اجرایی کرده و در این خصوص آمادگی کمک و پشتیبانی برای به نتیجه رسیدن طرح‌ها را داشته باشد.
ارسال نظرات