بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج به مناسبت روز دانشجو

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو و واکنش به اتفاقات اخیر کشور خطاب به دولت بیانیه ای منتشر کرد.
کد خبر: ۹۱۹۷۲۴۲
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو و واکنش به اتفاقات اخیر کشور خطاب به دولت بیانیه ای منتشر کرد.

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج به مناسبت روز دانشجو

در این بیانیه آمده است:

ازهمان آغازین روز‌های انقلاب اسلامی،دانشجویان و به خصوص دانشجویان انقلابی، نقش‌های مهمی را در پیشبرد اهداف نظام اسلامی ایفا کردند و همواره جنبش‌های دانشجویی سرآمد تحولات عظیم در جامعه بوده‌اند و همانطور که شهید بهشتی(ره) فرمودند؛ دانشجویان همانند موذنان جامعه هستند که اگر در وقایعی خواب بمانند نماز امت قضا می‌شود.

از این رو ما دانشجویان انقلابی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج نیز تلاش خود را کرده ایم تا در اکثر زمینه‌های استانی و کشوری ایفای نقش داشته باشیم تا مبادا نماز امّت به تأخیر افتد.

اکنون که شاهد اتفاقات گوناگون در زمینه های اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی در کشور عزیزمان ایران اسلامی هستیم؛ وظیفه‌ی خود می‌دانیم که به عنوان جوانان دغدغه‌مند و معترض نسبت به سیاست های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی دولت کنونی در زمینه های مختلفی نظیر(برجام، پالرمو، CFT، سند ۲۰۳۰ ، نوع تعامل با سلبریتی‌ها و  سیاست ناگهانی گرانی بنزین و...) که گاهی اوقات موجب کاهش سرعت حرکت نظام اسلامی به سمت تمدن نوین اسلامی می‌شود را اعلام داریم.

آیا این رواست که تا نزدیک به انتخابات می‌شود با انتخاب رنگ و شعارهای پوپولیستی، خود را پاک و منزه و دلسوز نشان بدهید و به هر طریقی که می‌شود دولت قبل را نقد کنید وحتی گاهی سیاست های درست آن‌ را نیز مورد تهاجم قرار بدهید چرا که شاید با شما همسو نباشند؟!

اگر منصفید و راست می‌گویید اکنون نیز دولت قبلی را که خودتان بودید نقد کنید،بسم الله...

آقای رئیس جمهور!

اگر کارت سوخت و سهمیه بندی بنزین خوب بود، پس چرا آن را  به محض روی کار آمدن دولتتان حذف کردید! و چندین سال اجازه‌ قاچاق و سوء استفاده های گوناگون در زمینه‌های انرژی را به وجود آوردید؟ و اما اگر بد بود، پس چرا اکنون دوباره آن را اجرا می‌کنید؟!

آیا مردم را بازیچه دست خود کرده اید که با کمال خونسردی از بی خبری خود نسبت به این موضوع سخن می‌گویید؟!

تا کی می‌خواهید خواسته های به حق مردم را نادیده و ناشنیده در نظربگیرید و مردمی که در تمامی سختی ها و اتفاقات به پای این نظام و رهبری ایستاده اند را با گرانی های کمر شکن به ستوه بیاورید که چند شرور بیایند و خواسته های مردم را به نفع ضد انقلاب و خارج نشین ها مصادره کنند و کشور را یک هفته به تعطیلی بکشند و ناکارآمدی و کم کاری شما و نیروهای امنیتی و انتظامی دولتتان را به اسم نظام و اسلام و انقلاب زده و همه جا جاربزنند؟!

فرمانداران و استاندارانی که نمایندگان شما و دولتتان در هر شهر و استان هستند در آن زمان چه میکردند؟ آیا حتما باید خرابی به بار بیاید تا شاید کمی به خودتان بیایید؟!

آقای رئیس جمهور!
این مردم حق اعتراض دارند و شما باید به آن‌ها گوش فرا دهید. آیا منشور حقوق شهروندی ای که خودتان آن را نوشته اید ،خوانده اید؟

تا کی میخواهید عمار‌های جبهه انقلاب را به زندان بیاندازید و در مقابل دوربین رسانه‌ ملی ای که اگر به حرفتان گوش ندهد بودجه اش را قطع می‌کنید، خنده سر بدهید؟

و اما در پایان لازم به ذکر است که بسیج دانشجویی از هیچ حزب و جناحی حمایت نخواهد کرد و همواره پیرو خط ولایت مطلقه فقیه بوده و هست و هرجا حرکتی انقلابی باشد،قطع به یقین از آن دفاع خواهد کرد.
و نُریدُ أنْ نَمُنَّ عَلی الَّذینَ اسْتُضعِفوا فِی الْارض و نَجْعَلَهُم أئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثین

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد کرج

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار