اولین نشست مشترک کانون بسیج هنرمندان و کانون های فرهنگی مساجد در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۷۲۳۲
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹

به گزارش سرویس هنرمندان خبرگزاری بسیج، اولین نشست مشترک کانون بسیج هنرمندان و کانون های فرهنگی مساجد در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب اولین نشست مشترک کانون بسیج هنرمندان و کانون های فرهنگی مساجد با فرماندهی ناحیه سپاه و امام جمعه شهرستان با موضوع اخلاق اسلامی و معنوی برگزار شد.

مولوی ریگیانپور امام جمعه اهل سنت در نشست مشترک کانون بسیج هنرمندان با کانونهای فرهنگی مساجدوناحیه سپاه شهرستان درتحقق گام دوم انقلاب موضوع مهم اخلاق معنوی و اسلامی را مهم ارزیابی کرد و خطاب به فعالان عرصه فرهنگ و هنر گفت: پیامبر اسلام الگوی حسنه درباب اخلاق بودند وشما جوانان نیز باید اخلاق مداری را سرلوحه کارتان قراردهید.

وی افزود: مقام معظم رهبری نیز پیرو اغتشاشات اخیر بدخواهان در کشور خطاب به مسولان نیز عطوفت و اخلاق نیکو را یاداورشدند که این خود نقطه حرکت عظیم شما جوانان در راستای تحقق فرمایشات حضرت آقا در گام دوم انقلاب می‌باشد.

 مولوی ریگیانپور با اشاره به مسولان و امامان جماعت مساجد بیان کرد: در ادارات مسولان با اخلاق نیکو و عطوفت مهربانی با ارباب رجوع برخورد کنند.

 وی در پایان گفت: امامان جماعت هم در نماز های یومیه در مساجد نیز موضوع اخلاق مداری را برای جوانان و مردم محله تشریح کنند.

ارسال نظرات