معاون سیاسی و امنیتی فرماندار سبزوار خبر داد:
معاون سیاسی و امنیتی فرماندار سبزوار از ثبت نام ۱۴ نفر برای نامزدی در انتخابات در سبزوار خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۷۲۲۴
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
اسماعیل نصر ابادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با بیان اینکه تا کنون ۱۴ نفر برای نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سبزوار ثبت نام کرده اند اظهارداشت: از این تعداد ۱۱ نفر مرد و ۳ نفر خانم بوده اند که با حضور درفرمانداری سبزوار ثبت نام خود را قطعی کرده اند.

وی با بیان اینکه دو نفر از این افراد در وزارت کشور ثبت نام خود را انجام داده اند ادامه داد: اطلاعات افرادی که در وزارت کشور نیز ثبت نام کرده اند پس از ثبت نهایی به حوزه انتخابیه ارسال خواهد شد.

نصرآبادی در ادامه با بیان اینکه پیش بینی می‌شود روند ثبت نام در روز‌های پایانی با ترافیک بیشتری همراه شود تصریح کرد: افرادی که قصد ثبت نام برای کاندیداتوری در انتخابات از حوزه بزوار بزرگ را دارند توصیه می‌شود تا قبل از ساعات پایانی و روز اخر ثبت نام خود را تکمیل کرده و کار را به ساعات پایانی موکول نکنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه دوستان قبل از مراجعه برای ثبت نام مدارک مورد نیاز را تهیه کنند افزود: قبل از شروع مراحل ثبت نام و نام نویسی مدارک جهت کنترل و تایید در سامانه هیئت نظارت بارگذاری شده که در صورت ناقص بودن مدارک ادامه کار متوقف خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها