به همت معاونت روابط عمومی و فرهنگی تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه یاسر مشهد؛
مراسم سخنرانی و مداحی وفات شهادت گونه‌ حضرت فاطمه معصومه (س) به همت معاونت روابط عمومی و فرهنگی تبلیغات ناحیه یاسر مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۷۲۲۲
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ ویژه سوگواری حضرت فاطمه معصومه (س) با سخنرانی حضرت حجت الاسلام والمسلمین وحید صفری و مداحی ذاکر اهل بیت (ع) برادر کربلایی مصطفی غلامی برگزار گردید.

وی بیان داشت: حضرت فاطمه معصومه (س) از جهت شخصیتی و تاریخی خیلی در تاریخ تشیع تاثیر گذار بودند و ایشان در ادامه رسالت و هدف امام رضا (ع) که پذیرش ولایت عهدی مامون و هجرت از مدینه به طوس بود به دعوت حضرت به سمت ایران هجرت کردند که در بین راه مسموم شده و به امر ایشان به قم منتقل شدند ودر آنجا رحلت کردند.

وی افزود: در راس امامزادگان و فرزندان حضرت موسی بن جعفر(ع) که مکمل هجرت امام رضا(ع) بودند ایشان جایگاه ممتازی دارد البته هدف اصلی حضرت و امام زادگان بعد از ایشان انتقال و شکل گیری مکتب تشیع در ایران بود که به این مهم نیز دست یافتند.

حجت الاسلام صفری گفت: امام صادق (ع) می‌فرمایند برای خدا حرمی است در مکه و برای پیامبر(ص) حرمی است در مدینه و برای امیر المومنین(ع) حرمی است در کوفه (نجف فعلی) و برای ما حرمی است که در قم است.

در پایان مراسم، شرکت کنندگان از سفره‌ی کریمه‌ی اهل بیت (ع) ارتزاق نمودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها