رئیس حوزه علمیه امیر المومنین (ع) درگز:

مهم‌ترین اصل در انتخاب فرد اصلح، تدین باشد/ دانشجو ماهیت استکبارستیزی دارد

رئیس حوزه علمیه درگز گفت: مهم‌ترین اصل در انتخاب فردی که قرار است به نمایندگی از یک جمع و گروهی تصمیم گیری کند تدین و ولایت مداری اوست، چرا که انسان متدین اهل خیانت و دروغ نیست و اهداف کشور و انقلاب را بر اهداف شخصی خود مقدم می‌داند.
کد خبر: ۹۱۹۷۲۰۹
|
۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام حسین عیدی  با تبریک روز دانشجو، دانشجو را دارای ماهیت ضد استکباری و ضد آمریکایی خواند و گفت: دانشجو یکی از اقشاری است که به دلیل داشتن ماهیت ضد استکباری و ضد آمریکایی مورد عنایت ویژه مقام معظم رهبری است؛ تا آنجا که ایشان از ابتدای قبول مسئولیت رهبری تاکنون بیش از ۳۰ جلسه در مورد دانشجویان و انتظاراتی که از آن‌ها می‌رود سخنرانی داشته اند.

وی افزود: از بین تمام مطالبات رهبری از دانشجویان چند مورد خیلی برجسته و ویژه است که می‌توان به آرمان خواهی دانشجویان، گفتمان سازی در راه تحقق آرمان‌های انقلاب و فرهنگ سازی اشاره کرد؛ این‌ها در واقع رسالت‌ها و فرایض دانشجویان انقلابی هستند.

رئیس حوزه علمیه درگز با اشاره به بحث داغ ثبت نام نمایندگی مجلس تصریح کرد: متاسفانه در چند ساله اخیر اصول و معیار‌های انتخاب اصلح جابجا شده و افراد مسائلی را ملاک قرار می‌دهند که نه دین و نه شرع و نه عرف این معیار‌ها را قبول ندارد.

امام جمعه موقت درگز تاکید کرد: مهم‌ترین اصل در انتخاب فردی که قرار است به نمایندگی از یک جمع و گروهی تصمیم گیری کند تدین و ولایت مداری اوست، چرا که انسان متدین اهل خیانت و دروغ نیست و اهداف کشور و انقلاب را بر اهداف شخصی خود مقدم می‌داند.

وی خطاب به کاندیدا و حامیان آن‌ها خاطرنشان کرد: قبول مسئولیت و رأی دادن در انتخابات یکی از تکالیف الهی است؛ اگر به بهانه‌های مختلف از حضور در عرصه انتخابات خودداری کنیم قطعا دیگران برای ما تصمیم خواهند گرفت، اما در انتخاب خود مراقب باشید چرا که بدترین مردم کسی است که آخرتش را به دنیا بفروشد و از آن بدتر کسی است که آخرتش را به دنیای دیگران بفروشد.

حجت الاسلام عیدی در پایان با عرض تسلیت وفات حضرت معصومه (س) تشریح کرد: حضور حضرت معصومه (س) در قم مایه برکت این شهر است به نحوی که امام صادق (ع) بشارت حضور ایشان در قم را داده بودند؛ قم به یمن وجود حضرت معصومه (س) حرم اهل بیت(ع)، مرکز بسط و نشر جهانی اسلام و زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار